معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش دردیدار با خبرنگاران؛

جشنواره تابستانی کیش همزمان با عید سعید فطر آغاز می شود

محمد محب خدایی درنشستی که با اصحاب رسانه برگزار شد از برگزاری برنامه های متنوع درتابستان 94 خبرداد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ محمد محب خدایی درنشست خبری که دوم تیر درسالن اجتماعات سازمان با حضور مدیرروابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ونمایندگان وخبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف درتابستان 94 گفت: جشنواره تابستانی کیش امسال همزمان با عیدسعید فطر آغاز می شود و برنامه‌هاي شاد و مفرحي زیادی درآن تدارک دیده شده است.

معاون گردشگري سازمان افزود : جشنواره خريد ٫ جشنواره سلامت٫ مسابقه بازي‌هاي كامپيوتري ٫ اجراي كنسرت ٫ رالي تور ٫ مسابقات ورزشي ٫ برنامه هاي استقبال در فرودگاه واجراي جُنگ شادي در تالار شهر از جمله برنامه هاي متنوعی است که در جشنواره تابستاني كيش برگزار می شود.

وی درخصوص جشنواره خريد با اشاره به اينكه محوريت سفر به كيش در مرحله اول خانواده ها هستند گفت: خانواده ها یکی از پتانسيل هاي قوي گردشگری در جزیره كيش به شمار مي روند به همین منظور برای جذب خانواده ها دربرنامه ریزیها توجه شده است برنامه هایی ویژه سنین مختلف وهمه اعضای خانواده برگزار شود.

به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش٫ کنترل كيفي و كمي كالاها درمبادی ورودی نیز از اقداماتی است که درراستای بهبود گردشگری خرید ورونق اقتصادی بازارها توسط معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش درحال انجام است.

وی همچنين به اهداي جوايز مختلف در اين جشنواره اشاره کرد وافزود: روزانه درمراسم قرعه كشي بازارها 1 دستگاه خودرو ٫ 10 تا 30درصد تخفيف خرید و از طريق جامعه بازاريان و بازرگانان كيش نيز هرروزه تا سقف 10میلیون تومان بعنوان جايزه ويژه به گردشگران اهدا می شود.

مهندس خدايي درادامه ازجشنواره سلامت به عنوان یكي ديگر از جشنواره های تابستانی کیش یاد کرد وگفت: همزمان با برگزاري جشنواره تابستاني با همكاري مركز توسعه و سلامت ، بيمارستان كيش و بيمارستان فوق تخصصي ايرانيان دراین برنامه به گردشگران خدماتی نظیر ويزيت رايگان وتخفیف های 50 درصدی اعطا می شود.

اين جشنواره با حضور جراحان ومتخصصان مطرح كشور درزمینه های فایبرو اسکن کبد توسط پروفسور موید علویان٫ نازایی توسط پروفسوردبیراشرافی٫ روماتولوژی ومفاصل توسط پروفسور امام و پوست وزیبایی توسط دکتر نصیری به گردشگران ارائه می شود.

همچنین خدمات ماسه درمانی٫ آب درمانی وطب سنتی نیز از دیگر برنامه های جشنواره سلامت درجشنواره تابستانی 94 است.

سومين جشنواره رالي تور از ديگر برنامه مفرح و شادي است كه معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به آن اشاره کرد وگفت: جايزه اين برنامه که با مشارکت شركت " هپكو" برگزار می شود يك دستگاه لودراست .

همچنین تسهیلات سفر به کیش از دیگر جوایزه رالی تور جایزه بزرگ کیش است.

به گفته خدایی اين جشنواره که همواره مورد استقبال زیادی واقع شده با هدف جذب گردشگر ، آموزش ايرانگردي ، رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي برگزار مي شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش درخصوص مسابقه بازي هاي كامپوتري نیز گفت: از ديگر برنامه هايي است كه براي اولين بار در كيش اجرا مي شود.

خدایی افزود: درطول جشنواره تابستانی مسابقات بازیهای کامپیوتری درمرحله اول برای علاقمندان داخل کشور درکیش برگزار می شود و درمرحله دوم از اوایل مهر نفرات برتر این رقابت ها درمسابقات آسیایی درجزیره کیش با 80 شرکت کننده کشورهای مختلف رقابت می کنند.

معاون گردشگری سازمان درپایان از برگزاری برنامه ای ویژه کودکان با نام دهكده لاكي و دلفي در جشنواره تابستاني كيش یاد کرد در اين دهكده کودکان با كاراكترهاي عروسكي با نامهاي لاكي و دلفي آشنا مي شوند .

اين عروسكها 2 شخصيت اصلي در حوزه گردشگري کیش هستند ودرکنار آن برنامه های زیادی مانند گریم کودکان دربازارها ٫ونمایش های مختلف برای آن برگزار می شود.