قدردانی مشاور رئیس جمهور از ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان نوروزی در کیش

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: ایام نوروز در بازدید از مناطق گردشگر پذیر کشور از جمله "قشم، انزلی، چابهار و کیش" این مناطق از نظر کمی و کیفیت در پذیرش مسافران نوروزی موفق عمل کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقبه آزاد کیش، حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور در دیدار نوروزی و بررسی ارائه گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی که شامگاه دوشنبه هفتم فروردین با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و روسای کمیته های ستاد نوروزی در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که امسال کمیت و کیفیت پذیرش مسافران نوروزی در مناطق آزاد نسبت به سال گذشته به نحو محسوسی قابل مشاهده است.

 عبدالملکی با بیان این که در بازدیدها و گفتگوهایی که در سطح جزیره کیش داشتیم با یک مدیریت علمی در حوزه گردشگری گام های موثری برداشته شده است و نتایج آن نیز قابل ملموس می باشد.

وی با اشاره به مسائلی که در گذشته از جمله بحث ترافیک و جا به جایی خودورهای سواری که از مسیر دریا به مقصد کیش سفر می کردند وجود داشت، افزود: با استفاده از فن آوری های نوین و برنامه ریزی های خوبی که انجام شده تسهیل و تسریع در ارائه خدمات نوروزی در این حوزه ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر ارائه گزارش های دبیر و روسای کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، بیان داشت: این مهم بیانگر نظارت های فراگیر و اقدامات موثری در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی است.

مشاور رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به جزیره کیش ضمن گفتگو با برخی از ساکنان و گردشگران کیش از زیرساخت های سفرهای نوروزی و نحوه ارائه خدمات بخش های مختلف در حوزه های بندری و فرودگاهی نیز بازدید کرد.