ورود بیش از 9 هزار مسافر مسیر هوایی به جزیره کیش

بر اساس آمارهای ارائه شده؛ تعداد 9 هزار و 440 مسافر نوروزی روز جمعه چهارم فروردین، از مسیر هوایی وارد جزیره کیش شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با ورود تعداد 9 هزار و 440 مسافر با 67 پرواز به جزیره کیش؛ تعداد 7 هزار و 530 مسافر توسط 68 پرواز، این منطقه را به سرزمین اصلی ترک کردند.

بنابراین گزارش، از 25 اسفند 1401 تا چهارم فروردین امسال؛ تعداد 67 هزار و 323 مسافر از مسیر هوایی با 476 پرواز به جزیره کیش سفر کردند.

بر اساس آمارهای ارائه شده روز جمعه 4 فروردین تعداد 22 هزار و 545 مسافر نوروزی؛ در حوزه های "کلوپ های غواصی و تفریحات دریایی، پلاژ آقایان و بانوان، استخر، شناورهای تندرو و کف شیشه ای" خدمات مطلوب گردشگری دریافت کردند.

همچنین 14هزار و 55 نفر نیز از خدمات حوزه مراکز ورزشی جزیره کیش "زمین های تنیس، ایستگاه های دوچرخه سواری سطح شهر و هتل ها" بهره مند شدند.

هتل های جزیره کیش روز گذشته با پذیرش 4 هزار و 583 مسافر نوروزی؛ ضریب اشغال اتاق ها به 92 درصد و ضریب اشغال تخت ها نیز به 90 درصد رسیده است.

شایان ذکر است کمیته های 13 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، گام های موثری در این زمینه برداشتند که می توان به نظارت های فراگیر، کنترل بر عملکرد صنوف مختلف در سطح جزیره اشاره کرد.

به همین منظور روز جمعه چهارم فروردین با انجام بیش از 400 مورد بازدید از صنوف مختلف در سطح جزیره و همچنین رسیدگی به 17 شکایات ارسال شده در راستای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایتمندی حداکثری گردشگران از جمله نظارت های فراگیر بر صنوف مختلف در چهارمین روز از ایام نوروز بود.