پیام تبریک سعید پورزادی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

حمد و سپاس، خداوندی را سزاست که نوروز امسال را با ضیافت الهی قرین ساخت تا کام بندگان خویش را با شهد شیرین غفران و رحمت واسعه‌اش در هم آمیزد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیام تبریک سعید پورزادی عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسب فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به شرح زیر است: 

 

با نام و یاد خدای مهربان

حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مسلمانان، به‌ویژه هم‌وطنان شریف و اهالی محترم جزیره کیش تبریک عرض می‌کنم. امید است در این ماه رحمت و مغفرت بتوانیم با تاسی به آموزه‌های قرآن کریم و نیایش های اهل بیت عصمت و طهارت، به تزکیه فردی و اجتماعی خود همت گماریم.

بدیهی‌است که پالایش نفس، اعتلای امور جامعه را در پی خواهد داشت، چراکه اگر بتوانیم با خود و خالق خویش مهربان باشیم، خواهیم توانست با دیگران نیز روادار باشیم و به بهبود اوضاع و احوال محیط اطراف خود کمک کنیم.

ضرورتی که در برخی جوامع و مکان‌ها اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند، ازجمله اقلیم دل‌انگیز کیش که هم از دیرباز سکونتگاه ایرانیان غیور و متمدن اعم از شیعه و سنی بوده است و هم محل رفت‌وآمد گردشگران و فعالان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری و سایر حوزه‌های خطیر اجتماعی، ازاین رو انتظار می‌رود که در این ماه مبارک شاهد جلوه‌های بیشتری از همزیستی اسلامی-ایرانی در جای جای این اقلیم زیبا باشیم.

آرزوی بنده و سایر خدمتگزاران شما در سازمان منطقه آزاد کیش، رونق هرچه بیشتر ایام و لیالی مبارک رمضان است. اما بدیهی‌است که این مهم بدون مشارکت و همدلی یکایک اهالی محترم، اصناف گرامی و گردشگران عزیز محقق نخواهد شد.

 امیداست همه ما باشناخت صحیح از معنویت ماه مبارک رمضان، ضمن حفظ شادابی و نشاط جزیره زیبایمان، به رعایت حرمت‌های این ماه نیز بیندیشیم و بتوانیم مثل همیشه الگوی سایر شهرهای ایران اسلامی باشیم. از درگاه باری‌تعالی برای یکایک شما عزیزان، قبولی طاعات و عبادات، و برای خود و همکارانم توفیق خدمت بیش از پیش را مسئلت دارم.

 

سعید پورزادی 

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش