برگزاری رویداد بین المللی رادمان گامی موثر در مسیر جامعه علمی کشور

امام جمعه کیش استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های جزیره کیش را گامی موثر در راستای ارتقاء فعالیت ها و رویدادها در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در آیین اختتامیه رویداد بین المللی رادمان که عصر جمعه 19 اسفند در سالن مینو پردیس دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با بیان این که اسلام بر اثرگذاری و کاربردی بودن فعالیت ها و تلاش ها در هر زمینه ای تاکید دارد، گفت: نگاه اسلام به فعالیت ها در هر زمینه از جمله فعالیت های علمی، دقیق است و برگزاری رویداد بین المللی رادمان را در جامعه علمی اثرگذار دانست.

امام جمعه کیش به نیت و تقرب الهی در فعالیت ها اشاره کرد و افزود: اسلام بر فعالیت های جمعی و گروهی تاکید بسیار دارد.

وی به تقویت و کمک به افراد خلاق به ویژه نسل جوان با استفاده از زیرساخت ها و امکانات موجود در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: در بحث بین المللی شدن این رویداد می توان از توانمندی های جزیره کیش و تبدیل آن به پایگاه و پایلوتی برای برگزاری این رویداد در سطح ملی و بین المللی استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با بیان این که با آسیب شناسی و مساله شناسی می توان راه کار آفرینی درستی انجام داد افزود: در بیانیه گام دوم نیز بهترین راه کارها برای برون رفت از مشکلات کشور ارائه شده است که دستیابی به آن ها به دولت سازی، جامعه سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی در عصر ظهور منجر خواهد شد.