برگزاری جلسه ویدئو کنفرانسی با محوریت ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی

جلسه ویدئو کنفرانسی مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونان گردشگري مناطق آزاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد برنامه ریزی مدیریت هماهنگی خدمات سفرهاي نوروزي 1402، صبح دوشنبه 8  اسفند با محوریت "ارائه گزارش کاملی از ضریب تاب آوری جزیره کیش برای میزبانی و پذیرش تعداد 13 هزار گردشگر و مسافر پیش بینی شده در این ایام" برگزار شد.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی ضمن معرفی بسته های گردشگری، ارائه راه کارهای موثر برای حل مشکلاتی در خصوص پروازها، کشتی های مسافری و خدمات دریایی مورد بررسی قرار گرفت. 

همچنین در راستای تسهیل سفرهای نوروزی و گردشگرانی که از اقصی نقاط کشور قصد سفر به جزیره کیش را دارند؛ مکاتبات لازم از سوی سازمان منطقه آزاد کیش با سازمان  هواپیمایی و سازمان بنادر و کشتیرانی کشور انجام شده است.

بنابراین گزارش زیرساخت ها، اقلام مورد نیاز برای سفرهای نوروزی، تامین سوخت، افزایش تعداد پروازها و... از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 لازم به ذکر است: در روزهای آینده تمام اطلاعات مربوط به كميته هاي ستاد هماهنگی خدمات سفرهاي نوروزي 1402 از سوی كميته تبلیغات و اطلاع رساني این ستاد برای آگاهی بخشی به عموم گردشگران و ساکنان جزیره اطلاع رسانی خواهد شد.