برگزاری سومین جلسه کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی کیش

سومین جلسه کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی کیش با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات شایسته و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین جلسه  کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی 1402، با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات شایسته و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در بندر چارک، صبح سه شنبه 25 بهمن با حضور عزت اله محمدی رئیس کمیته و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، حجت الاسلام والمسلمین رستاخیز امام جمعه چارک و هیئت همراه در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

بنابراین گزارش، اطلاع رسانی گسترده، تبلیغات محیطی، نصب تابلوها و بنرهای اطلاع رسانی، استفاده از بروشورهای آموزشی، راه اندازی سامانه اطلاعات جامع دریایی و سامانه تلفنی 4488 از جمله مباحث مطرح شده در سومین جلسه حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی کیش بود.

همچنین "آمادگی مراکز درمانی، داروخانه ها و آمبولانس های امدادی، استفاده از ظرفیت های هلال احمر و بسیج، بهره برداری از سیستم نوبت دهی خودرو، تشکیل مدیریت بحران و افزایش گیت های ورودی در بندر چارک، پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران" از دیگر موراد مطرح شده در این نشست بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.