تبدیل کیش به کانون برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح کشور

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اعتقاد داریم جزیره کیش یک مقصد مناسبی برای برگزاری رویداد های ورزشی در سطح کشور، منطقه ای و بین المللی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی در آیین بازگشایی سالن تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی که عصر سه شنبه 11 بهمن در مجموعه المپیک کیش برگزار شد، اظهار داشت: جزیره کیش دارای ظرفیت های طبیعی، موقعیت جغرافیایی و گردشگری و برخورداری از  43 کیلومتر ساحل زیبا؛ مکان مناسبی برای برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی است.

وی با اشاره به سیاست­ گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تبدیل کیش به محور و کانون رویدادهای گردشگری و ورزشی افزود: بهسازی مراکز ورزشی و جذب سرمایه گذاران در بخش ورزشی دو سیاست سازمان منطقه آزاد کیش برای تبدیل کیش به خاستگاه گردشگری ورزشی است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در کیش علاقه مندان و سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد کمپ، اقامتگاه و هتل المپیک ابراز تمایل کردند که این موارد و ظرفیت های سرمایه گذاری توسط همکاران ما در مرحله بررسی است.

گفتنی است ساخت سه زمین فوتبال به همراه یک زمین هیبریدی، بهسازی کورت اصلی تنیس، بهسازی و بازسازی سالن میر مهنا، بهسازی و بازسازی سالن اسکواش، بهسازی و بازسازی ۹ تا زمین تنیس و ایجاد سیستم روشنایی استاندارد، بازسازی سالن تیراندازی با تفنگ و تپانچه از جمله اقداماتی است که از ابتدای امسال تا کنون در جزیره کیش انجام شده است.

وی از بهسازی و بازسازی سایت مجموعه زمین فوتبال چمن مصنوعی بالغ بر 70 میلیارد ریال خبر داد و افزود: کمپ فوتبال نیز مجهز به کمپ تمرینی، سالن های بدنسازی، رختکن و پیست دو میدانی شده که نوید بخش روند تکمیل زیر ساخت های ورزشی در کیش است.

پورزادی با اشاره به گسترش ورزش دانش آموزی و لزوم بهره مندی دانش آموزان از فضاهای ورزشی کیش، از بازسازی و بهسازی زمین چمن برخی مدارس کیش خبر داد و تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش از سال آینده برنامه جامعی برای رسیدگی به ورزش در مدارس و دانشگاه های این جزیره پیش بینی کرده است.