کیش مهیای استقبال از گردشگران نوروزی می شود

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدیدی از سطح شهر، تسریع در انجام موارد مهم برای آمادگی نوروزی و ارئه خدمات مطلوب به گردشگران را در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش رضا شجیع مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان به همراه جمعی از مسئولان شرکت های تابعه صبح امروز ششم بهمن با هدف نوسازی و بهسازی چهره گردشگری در آستانه نوروز از اماکن ورزشی، منطقه صفین قدیم و سواحل غربی جزیره بازدید کرد.

این بازدید از بخش های مختلف مجموعه ورزشی المپیک کیش، شامل استادیوم شماره 2 فوتبال،زمین چمن هیبریدی، سایت تیر و کمان، کورت سنتر تنیس آغاز شد که مواردی از جمله جمع آوری نخاله های بخش های در حال ساخت و بازسازی و ضایعات موجود، جدول کشی ها، ایجاد زیبایی بصری، نوسازی تورهای تنیس و فوتبال،تکمیل کورت سنتر تنیس و سایت تیر و کمان، رفع آسیب دیدگی سازه ها و فنس ها، با تاکید رضا شجیع در اولویت کاری مسئولان مربوطه هر بخش قرار گرفت.

در بخش دیگر بازدید مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از معابر شهری، بر نوسازی و بهسازی جداول معابر و تسریع در جمع آوری نخاله طرح های شهری تاکید شد.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بررسی منطقه صفین نیز دستور اصلاح کاربری صفین جدید، تعبیه راهبند در ورودی پارک های ساحلی، تعبیه برج نور برای فضای بین خیابان های "سجم و یاقوت"، اصلاح وضعیت تابلوهای راهنما، پاکسازی و نظافت معابر، رنگ آمیزی برخی دیواره ها، سامان دهی فضای مقابل مسجد جامع اهل تسنن از جمله محوطه سازی، نورپردازی و تسطیح خاک، بهسازی کفپوش زمین بازی و تجهیزات آن را صادر کرد.

بر اساس این گزارش مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برای بررسی و اطلاع از چگونگی شرایط اسکله و پارک میرمهنا برای میزبانی از گردشگران و مسافران در آستانه فرا رسیدن نوروز در این محل حضور یافتند و طی بازدید از این بخش جزیره  مقرر شد تا بهسازی معابر به ویژه پارک میر مهنا، لکه گیری موردی آسفالت معابر و رنگ آمیز خطوط خیابان ها، سنگ های منتهی به اسکله میر مهنا همچنین جمع آوری و ساماندهی خودروهای فروش اغذیه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در بخش پایانی این بازدید شهری ، رضا شجیع مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه از ساحل غربی جزیره کیش از جمله نوار کلبه هور، کشتی یونانی، سایت مقابل پروژه پدیده، جاده منتهی به پارک دلفین ها، ساحل مرجان و اسکله بزرگ تفریحی دیدن کردند.

رنگ آمیزی برخی دیواره ها،بهسازی زمین والیبال ساحلی و نوسازی تورهای بازی،اصلاح تابلوهای راهنما،پاکسازی فضاها از نخاله،همچنین بهسازی نیمکت های اطراف، رسیدگی به وضعیت داخلی و بیرونی مسجد غروب کیش و فضای سبز اطراف آن،جانمایی دکه های خدماتی غروب کیش،بهسازی سرویس های بهداشتی و رسیدگی به وضعیت نظافت به ویژه در ایام نوروز،جمع آوری برخی سازه های بلا استفاده از موارد تاکید شده در بازدید از ساحل غربی می باشد.