نخستین دوره مسابقات ملی بازی های ساحلی کیش برگزار می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی های ساحلی کیش تحت عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز با اعلام این خبر گفت: این رویداد بزرگ ورزشی با همکاری ۱۳ فدارسیون و حضور بیش از ۲۵ رشته ورزشی ساحلی در سطح ملی برگزار می شود.

وی افزود: در همین زمینه، نشست هماهنگی این رویداد ویژه با حضور نمایندگان فدراسیون های ورزشی برگزار شد و به زودی علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند آیین نامه اجرایی رشته ورزشی خود را به همراه شیوه نامه حضور در رقابت ها از طریق سامانه های ارتباطی دریافت نمایند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هدف از نخستین دوره بازی های ساحلی کیش را توجه ویژه به ورزش های ساحلی، بهره گیری از ظرفیت های بی نظیر سواحل جزیره زیبای کیش جهت نشاط آفرینی و توسعه گردشگری ورزشی، ایجاد شرایط بهتر و در دسترس تر برای فعالیت بدنی سلامت محور و همگانی کردن رشته های ورزشی ساحلی برای عموم کیشوندان و گردشگران و حرکت به سمت ایجاد پایگاه بین المللی ورزش های ساحلی در جزیره کیش دانست.

کشاورز تصریح کرد: در نشستی که با فدراسیون های ورزشی مرتبط برگزار شد، مقرر شد تمامی تیم های شرکت کننده و گردشگران و تماشاگران ورزشی که تمایل به حضور در این رویداد بزرگ را دارند بتوانند با شرایط و تسهیلات ویژه و هزینه مناسب به جزیره کیش بیایند و از برنامه ها و خدمات فرهنگی، هدایا و جوایز خاص به این رویداد بهره مند شوند.