بسیج دانشجویی یاور ما در حل مشکلات جزیره است

نشست صمیمانه مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مهدی کشاورز در این نشست با اشاره به اشراف و رویکرد مثبت اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره نسبت به مشکلات منطقه آزاد کیش گفت: بسیج دانشجویی جزیره کیش در سطح کشور زبانزد است و هر جا بسیج دانشجویی برای اجرای طرحی وارد شده  آن طرح به حرکتی موفق و ستودنی تبدیل شده است.

کشاورز افزود: منطقه آزاد کیش هیچگاه مجاهدت های ایثارگرانه بسیجیان و گروه های جهادی در دوران همه گیری کرونا در کنار مدافعان سلامت را فراموش نمی کند و امروز جزیره کیش نیازمند حضور فعالانه همین گروه ها برای حل مشکلات و مسائل متنوع جزیره است؛ مسائلی که طی زمان ایجاد شده و امروز به گره هایی کور تبدیل شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در شرایط فعلی جامعه تأکید کرد: امروز دیگر نباید وعده داد و مردم به دنبال اقدامات و گام های عملی ما مدیران برای حل مشکلات هستند. از این رو باید همه و‌ بویژه گروه های فرهنگی و جهادی بسیج کمک کنند که این امیدآفرینی در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

کشاورز به گام های عملی سازمان منطقه آزاد کیش در دوره جدید مدیریتی اشاره کرد و گفت: از طرح های تحولی بسیج دانشجویی استقبال می کنیم و انتظار داریم این نهاد با ارزش سازمان را از نظرات ‌و انتقادات سازنده خود محروم نکند.

در این دیدار اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کیش ضمن ارایه گزارشی از اقدامات مجموعه بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه ها و منطقه با بیان اینکه مسئله محور بودن و دغدغه جزیره نشینان از اولویت های اصلی آنها می باشد به بیان مسائل و مشکلات کلان جزیره کیش و کیشوندان و همچنین مسائل جامعه دانشگاهیان پرداخته و همچنین راه کارهایی برای رفع این مشکلات ارائه نمودند.

در پایان مدیرعامل سازمان ضمن اعلام حمایت از بدنه جریان انقلاب در جزیره کیش، در خصوص تحقق و پیاده سازی ایده های مطرح شده ابراز امیدواری و اعلام همکاری نمود.