مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

دیگر بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه ای که اخیرا با حضور نمایندگان هیئت های ورزشی جزیره کیش و وزیر ورزش و جوانان و همچنین تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و در راستای تعامل پیرامون استفاده از موقعیت برگزاری جام جهانی 2022 قطر جهت رونق گردشگری برگزار شد، گزارش جامعی از برنامه ها و اقدامات این سازمان در خصوص موضوع مورد بحث را به وزیر ورزش ارائه داد.

 به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، مهدی کشاورز با بیان اینکه از الطاف و محبت های سایر سخنرانان این جلسه تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم با موفقیت در انجام مسئولیت خویش محبت این عزیزان را جبران کنم، اظهار داشت: اگر امروز عملکرد بنده به تشخیص این دوستان رضایت بخش و قابل قبول به نظر آمده است، صرفا از این جهت است که بنده سعی کرده ام از ابتدای قبول مسئولیت هر چیز را در جای خودش قرار دهم و چنانچه در هر کدام از حوزه ها نیز موفقیتی حاصل شده است، دلیل و ریشه آن در این موضوع است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به روسای هیات های ورزشی گفت: باید نگاه تحولی داشته باشید؛ آسیب شناسی کنید. بهترین کارهایی که می تواند در این حوزه در قالب پروژه ها و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت نتیجه گیری انجام شود را تدوین و عملیاتی کنید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کشور با تاکید بر لزوم ارتقای سطح ورزش کشور و به خصوص جزیره کیش عنوان کرد: معتقدیم جایگاه ورزشکاران کشورمان و به طور خاصه جزیره کیش باید دو سه پله ارتقاء یابد و تا این مهم تحقق نشود آرام نخواهیم نشست.

وی‌ افزود: چنانچه در حوزه ورزش و ارتقاء ورزشکاران موفق عمل کنیم و جامعه را به دنبال کردن ورزش عادت دهیم، خود به خود نشاط و شادی جایگزین افسردگی و ناراحتی و ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد.

کشاورز همچنین در ادامه از مدیران، روسای هیات ها و دستاندرکاران خواست بهانه تراشی را کنار بگذارند و اظهار داشت: اگر نگاهتان علمی نیست یکی دو قدم به عقب بروید و بگذارید کسی که نگاهش علمی است پا پیش بگذارد. این فرصت جام جهانی فرصت بسیار مطلوبی است و چنانچه بخواهیم استفاده مطلوب کنیم باید علمی و با تکیه به برنامه ریزی پیش برویم.

کشاورز در پایان با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد در حد وسع و توان خود و شاید فراتر از آن انجام وظیفه کرده است، اظهار داشت: زیرساخت هایی که قادر بودیم را فراهم کردیم و سایر امکانات نیز باید با کمک مسئولین در وزارت ورزش و هیئت دولت فراهم شود؛ البته ما غر نزدیم و نمی زنیم و تا توانستیم به جای تقاضا عمل کردیم، ولی برخی از امکانات را باید واقعا از مراجع بالاتر تامین کنیم؛ در این خصوص نیز امیدوار و خرسند هستیم که وزیر ورزش همکاری لازم را خواهند کرد و حمایت های ایشان تا کنون نیز بیانگر و گواه تحقق این امر است.