جزیره کیش درآستانه افتتاح دو رویداد بزرگ اقتصادی کشور؛

کیش اینوکس 2018 امروز آغاز می شود

دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از امروز دوشنبه 30 مهر97 درجزیره کیش آغاز به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور 360 شرکت کننده عصر امروز در جزیره کیش آغاز به کار می کند.

آیین افتتاح این دو رویداد بزرگ اقتصادی کشور از ساعت 16 درمرکز همایش های بین المللی کیش آغاز می شود و پس از آیین افتتاحیه، دو نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور مسئولان ملی ومحلی کار خود را آغاز می کنند.

برگزاری 28 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور بیش از 100 سخنران برجسته داخلی و 25 سخنران بلند پایه بین المللی و حضور 50 نفر از دیپلمات های کشورهای مختلف دنیا بیانگر اهمیت این دو رویداد بزرگ اقتصادی در عرصه ملی و بین المللی است.

 همچنین در اولین روز از برگزاری این دونمایشگاه با حضور مسئولان و میهمانان داخلی وخارجی کتاب فرصت های سرمایه گذاری جزیره کیش رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است بیش از 200 خبرنگار داخلی وخارجی، کیش اینوکس 2018 را پوشش خبری می دهند.

گفتنی است دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از امروز 30 مهر در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش آغاز می شود و تا 3 آبان ادامه دارد.