امام جمعه کیش

نهم دی روز غیرت ایرانیان برای دفاع از اسلام است

امام جمعه کیش با بیان اینکه نهم دی خط بطلان بر تمامی تلاش فتنه گران کشید افزود : نهم دی روز غیرت ایرانیان برای دفاع از اسلام است

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن نهم دی كه روزبصیرت و هوشیاری مردم ايران است گفت : نهم دی ماه روز غیرت ایرانیان در دفاع از اسلام و انقلاب است ، بصیرت و هوشیاری و فهم بالای مردم خط بطلانی بر هشت ماه تلاش فتنه گران برای مقابله با اسلام کشید.

خطیب جمعه کیش با یاد آوری اینکه جریان فتنه هشت ماه همچون شب سیاه، کشور را در نوردید اظهار داشت : نیروهای مسلح ،انقلابی ، اطلاعاتی و مردم دست به دست هم دادند و تا حد توان با بردباری توانستند با این جریان مقابله کنند.

وی با بیان اینکه شبکه های بیگانه یکی پس از دیگری پیروزی را تبلیغ می کردند و هر روز طبل جنگ می نواختند افزود : آنها تصور می کردند جمهوری اسلامی قادر نیست در مقابل جریان فتنه قد علم کند .

حجت الاسلام علیدادی با ابراز تاسف از اینکه برخی شخصیت های انقلابی که در خدمت نظام بودند این جریان را یاری کردند افزود : این جریان در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

وی گفت : بصیرت و هوشیاری مردم در نهم دی ماه خط بطلان بر تمامی تلاش های فتنه گران کشید و به آنها ثابت كرد که هر فتنه و فتنه گری با هر حجمی اگر در مقابل نظام و اسلام بایستد شکست می خورد .

خطیب جمعه کیش اظهار داشت :نهم دی ماه روز وحدت و یکپارچگی ملت در مقابل استکبار جهانی و روز آزمون بزرگ برای چهره هایی بود که در خدمت نظام اسلامی قرار داشتند ، نهم دی ماه روز بیمه شدن انقلاب شکوهمند اسلامی بوسیله مردم فهیم و با بصیرت است.

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اینکه باید قدر این مردم را دانست افزود : این مردم در تمامی صحنه های انقلاب در خدمت نظام بوده و هستند و بر مسوولان واجب است که قدر آنها را بدانند.

حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد که جایگاه این مردم بسیار والا و تکریم آنان لازم و ضروری است و مسئولان باید درها را بر روی مردم باز کنند چرا که آنان ولی نعمت ما هستند .

وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسوولان باید بخشی از وقت خود را برای رسیدگی به مشکلات مردم اختصاص دهند افزود: یکی از بزرگترین امتیازات این است که مسئولان در تمامی رده ها از توده های مردم و از جنس و متن آنها هستند .

امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنانش تشکیل نهضت سواد آموزی به دستور اما راحل (ره) را یکی از برکات انقلاب دانست و گفت : این نهاد ارزشمند در روستاهای محروم و دورافتاده خدمات بزرگی را به انقلاب و مردم کرده است .

خطیب جمعه کیش روز امامت حضرت ولی عصر (عج) مصلح جهان را به تمامی چشم انتظاران و پیروان آن حضرت در سراسر دنیا و همچنین فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفت و افزود : تشکیل این مجموعه یکی از خدمات بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نظام اسلامی است .

وی یاد آور شد : آنها 30 سال قبل در شرایطی امنیت هوایی را بر عهده گرفتند که هواپیماها یکی پس از دیگری ربوده می شد و خطوط هوایی بدست بدخواهان ناامن شده بود ، تلاش آنها  توطئه هاي ربایش هواپیماها را خنثی کرد.

حجت الاسلام علیدادی خطوط هوایی ایران را یکی از امن ترین خطوط هوایی جهان دانست و از زحمات نیروهای پرتلاش سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح و افتخار آفرینی آنان و عزت بخشی بیشتر به نظام جمهوری اسلامی قدردانی کرد .

امام جمعه کیش در پايان شهادت امام حسن عسگری (ع) و آیت الله غفاری از مبارزان دوران ستم شاهی را تسلیت گفت