پیام تبریک سعید پورزادی به مناسب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به تمام هموطنان به ویژه ساکنان وگردشگران جزیره کیش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیام تبریک سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به شرح زیر است:


با نام و یاد خدای مهربان


فرا رسیدن ایام الله مبارک و غرور آفرین دهه فجر، تجلی‌گر شکوه اتحاد ملی و استقامت در مسیر حق علیه باطل که در این ایام آحاد مردم با پیروی از آرمان های امام خمینی (ره) نقشی ارزشمند در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معنویات دینی و کرامت انسانی است ایفا کردند.

بهمن ماه، فجر پیروزی و سرآغاز فصلی ماندگار از جان گذشتگی، فداکاری و رشادت‌های شیر زنان و غیور مردانی است که برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در حرکت و تکاپو؛ تحولات و دستاوردهای مهم و ارزشمندي را در عرصه های مختلف کشور به ارمغان آوردند.

ایام الله فجر تداعی گر مبارزه با طاغوت و استقرار نظامی جمهوری اسلامی با عدالت محوری و آزادگی است که در این روز با شکوه همه آحاد مردم بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ یوم الله بهمن با حضوری پر شور و گسترده پاسخی دندان شکن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند داد.

 اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمنی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمام هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ابراز امیدواری می کنم با اجرای کامل مصوبات و برنامه های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در جزیره زیبای کیش، شاهد امیدآفرینی، نشاط اجتماعی و هم افزایی بخش های مختلف دولتی و خصوصی در تبیین کامل دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی و دولت محترم سیزدهم در خدمت به مردم عزیزمان باشیم. إن شاء الله


سعید پورزادی

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش