بهره برداری از سه طرح سازمان منطقه آزاد کیش به ارزش 40 میلیارد تومان

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در آئین بهره برداری از سه طرح عمرانی،بیمارستانی و اقتصادی، بر اجرای طرح های صادرات محور برای مثبت شدن تراز تجاری این منطقه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش سعید پورزادی سرپرست سازمان در این مراسم با بیان اینکه صنایع صادرات محور نقش بسیار مهمی در اقتصاد و تجارت ایفا می کنند افزود: یکی از طرح ها، شرکت "خلیج فارس"، تولید کننده ظروف یک بار مصرف تجزیه پذیر با پایه گیاهی بود که با مشارکت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و سرمایه گذاری 30 درصدی بخش خصوصی امروز افتتاح شد.

 

سعید پورزادی خاطرنشان کرد: این محصولات به دلیل صادرات محور بودن، موجب ارز آوری برای منطقه می شود و تاثیر بسزایی بر مثبت شدن تراز تجاری کیش دارد.

 

وی بر اجرای طرح های صادرات محور در منطقه آزاد کیش برای دستیابی به اهداف کلان اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

 

پورزادی در ادامه اظهار داشت: اتمام ساختمان اداری متوقف شده بیمارستان به مدت 9 سال، یکی دیگر از سه طرح عمرانی،بیمارستانی و اقتصادی با سرمایه گذاری مستقیم سازمان منطقه آزاد کیش بود که امروز به بهره برداری رسید.

 

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بیان داشت: افتتاح بوستان شهرک مسکونی رز نیز پروژه دیگری بود که با درخواست های متعدد ساکنان ساخته شده و امروز پس از 4 ماه به بهره برداری رسیده است.

 

وی تصریح کرد: این طرح در مراحل بعدی با ساخت مسجد، فرهنگ سرا و فضاهای فرهنگی تکمیل می شود.

 

به گفته پورزادی اخذ مجوز های سازمان هواپیمایی کشوری برای انجام پرواز از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش و برنامه ریزی برای افتتاح این طرح به دست رئیس جمهور کشورمان در حال 

انجام است.