برگزاری مستمر مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری در کیش

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کیش با تاکید بر ظرفیت متمایز کیش برای برگزاری مسابقات خیابانی، از حمایت فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور برای برگزاری مسابقات ماهیانه و فصلی در جزیره خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کیش مسابقات دوچرخه‌سواری را از اصلی‌ترین رسالت‌های مناطق گردشگری و صنعت توریسم ورزشی دانست و اظهار داشت: فرهنگ بالای مردم و قانون‌مداری‌شان در رانندگی، و امنیت و ایمنی‌ای که پلیس ایجاد کرده، ظرفیت بالایی را برای برگزاری مسابقات ورزشی خصوصا خیابانی، رقم زده است، که نشان‌دهنده‌ی سطح بالای ایمنی، امنیت و فرهنگ کیش است.

مهرداد تاوتلی از شور و نشاط ایجادشده در کیش به‌موجب برگزاری این مسابقات ابراز خرسندی کرد و افزود: استقبال کیشوندان و مسافران، انگیزه‌ی تکرار چنین مسابقاتی را ایجاد و تقویت کرد و باعث شد برای میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به اولین تجربه‌ی کیش بعد از ۱۵سال برای برگزاری چنین مسابقه‌ای آن هم در سطح قهرمانی، همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور را ستود و گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور برای برگزاری مسابقات و همایش‌های مستمر ماهیانه و فصلی در کیش اعلام آمادگی کرده است. 

تاوتلی بر رضایت غالب شرکت‌کنندگان تاکید، و از همه‌ی برگزارکنندگان این مسابقه و شرکت میکامال بابت اسپانسری آن تقدیر کرد.