برگزاری مانور خودرویی به مناسبت روز کیش

مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه‌ی آزاد کیش از برگزاری مانور خودرویی کیشوندان و گردشگران به مناسب روز کیش خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه‌ی آزاد کیش از برگزاری مانور خودرویی کیشوندان و گردشگران به مناسب روز کیش خبر داد.
سعید یکه‌دهقان با اشاره به برنامه‌های روز کیش که طی چند روز توسط نهادهای مختلف برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مانور خودرویی شامگاه چهارشنبه نوزدهم آبان‌ماه به مناسبت روز کیش برگزار خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که مانورخودرویی روز کیش برای دومین سال برگزار می‌شود، تشریح کرد: مانور خودرویی کیشوندان و گردشگران علاقه‌مند به شرکت در این کارناوال، ساعت ۱۸ بعد از تجمع در تالار شهر آغاز خواهد شد.
یکه‌دهقان افزود: مانور خودرویی تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت و مراسم "جشن روز کیش" در همین ساعت در تالار شهر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به استقبال مردم از برنامه‌های اینچنین، گفت: کیشوندان و گردشگران با خودروهای مزین خود به تزئینات پوسترها و پرچم‌های روز کیش که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، در نمایشی عمومی و همگانی، در پاسداشت روز کیش، مشارکت و حضور خواهند داشت.
مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه ی آزاد کیش، با اشاره به دو گروه جایزه، خاطرنشان کرد: ۲۰ جایزه پنج میلیون ریالی به ۲۰ خانواده و تعداد زیادی بلیت تفریحات و جاذبه‌های گردشگری در نظر گرفته شده است که بعد از قرعه‌کشی تقدیم منتخبین خواهد شد.
یکه‌دهقان خاطرنشان کرد: با رایزنی با مراکز ارائه‌دهنده‌ی خدمات گردشگری، سعی داریم به اکثریت خانواده‌های مشارکت‌کننده جوایزی اهدا شود.
مانور خودرویی به مناسبت روز کیش، برای دومین سال متوالی، چهارشنبه ۱۹آبان از ساعت ۱۸ و از محل پارکینگ تالار شهر برگزار خواهد شد.