برخورداری سازمان از نیروهای متخصص لازمه پیشرفت و توسعه کیش است

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش برخورداری سازمان و شرکت های تابعه از نیروهای متخصص و توانمند را لازمه پیشرفت و توسعه زیرساخت ها و رونق اقتصادی این منطقه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، چهارشنبه 26 آبان محمدرضا لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش به همراه برخی از معاونان و مدیران سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه در بازدید از بخش های مختلف بندرگاه کیش و گفتگو با مراجعه کنندگان در این مجموعه بر لزوم اهمیت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به عموم مردم تاکید کرد.

محمدرضا لواسانی بر اساس گفتگو با مراجعه کنندگان در بندرگاه کیش، سطح ارائه خدمات به مردم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تمام فرایندهای اداری برای رفاه حال ساکنان و فعالان اقتصادی این منطقه باید از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار باشد.

لواسانی لازمه تحقق این مهم را حضور نیروهای متخصص و توانمند در حوزه های مختلف برشمرد و افزود: با مدیریت هوشمندانه و ارتباط مناسب در شان سرمایه های اجتماعی می توان گام های موثری در این زمینه برداشت.

محمدرضا لواسانی خاطر نشان کرد: جذب نیرو در تمام مجموعه ها بدون اجازه شخص مدیرعامل سازمان ممنوع است و باید قبل از جذب نیرو رزومه افراد به دفتر مدیرعامل ارائه شود.

وی پویایی و پیشرفت هر مجموعه را مستلزم برنامه ریزی دقیق و هدفمند و داشتن نیروهای متخصص دانست و گفت: در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه هیچ نیرویی نباید بیکار باشد و پویایی حوزه های مربوطه بیانگر عملکرد مثبت آن مدیریت است.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تعمیر کشتی و تامین تمام قطعات در بندرگاه کیش، اظهار داشت: اهمیت و توانایی پیمانکار منتخب از مهمترین موضوعاتی است که باید در قرارداد مورد توجه قرار گیرد.  

وی در رابطه با فعال شدن برخی از کشتی های موجود در بندرگاه کیش، تاکید کرد: اقدامات خلاقانه و ایده های نو می تواند در این زمینه راه گشا باشد و سازمان نیز از تمام کسب و کارها حمایت می کند.

محمدرضا لواسانی طی بازدید از شرکت دانش بنیان در حوزه تولیدات انواع شناور، اسکله های شناور مستقر در سوله های بندرگاه کیش که قصد راه اندازی تاکسی دریایی را دارد، گفت: از طرح های نو و خلاقانه استقبال می کنیم از این رو طرح پیشنهادی از سوی سازمان مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین لواسانی از ارائه طرح این شرکت دانش بنیان با موضوع "قطب صنعت دریایی کشور" در کیش استقبال کرد و گفت: پس از بررسی و تایید این طرح می توانیم به کشورهای خارجی نیز صادرات داشته باشیم.

وی در بازدید از اسکله بندرگاه بر لزوم اهمیت موضوعات حقوقی این مجموعه اشاره کرد و افزود: کارگروهی متشکل از اعضای حقوقی سازمان و شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش تشکیل و نتایج آن نیز تا هفته آینده ارائه شود.

لازم به ذکر است کمبود نیروی انسانی متخصص، کمبود خودرو، تامین منابع برای توسعه زیر ساخت ها، مسکن پرسنل، احداث واحد های مسکونی برای کارمندان، لایروبی اسکله 35 هزار تنی و عدم معافیت های مالیاتی از جمله مباحث مطرح شده در این بازدید بود.