بازدید محمدرضا لواسانی از شرکت همانند ساز بافت کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از شرکت همانند ساز بافت کیش در جریان فرایند فعالیت های این شرکت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، بعد از ظهر دوشنبه یکم آذر در بازدید از شرکت همانند ساز بافت سطح فعالیت ارزشمند  این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد.

به گفته لواسانی کارهای ارزشمند شرکت همانند ساز بافت کیش سبب خشنودی خداوند و خیر دنیا و آخرت نصیبشان خواهد شد.

این مجموعه از دهه ۷۰ با تلاش های زیاد خود در این حوزه موفق شده به یک تکنولوژی فوق العاده خاص دست پیدا کند و به عنوان یکی از ۸ کشور برتر دنیا مطرح شده است.

 شرکت همانند ساز بافت کیش با 130 نیروی مجرب، در سه شیفت کاری با فناوری بسیار بالا فعالیت دارند و حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر در داخل کشور از تولیدات آن استفاده می کنند.

این شرکت با تولید بافت اندام انسان فعالیت می کند و زمانی که یک نفر اندام های خود را اهدا می کند 8 نفر و در صورت اهدا بافت نزدیک به 200 نفر از آن بهره مند می شوند.

داخل بخش های مختلف این مجموعه نسبت به اتاق جراحی باز، از نظر تمیزی، بیولوژیکی و فنی اهمیت بیشتر دارد و دارای اتاق هایی در کلاس های مختلف است.

محصولات این شرکت بعد از صنایع دارویی کشور از رتبه های نخست کشوری برخوردار است.

فعالیت کار این مجموعه از سازمان پزشک قانونی آغاز می شود و فرد سالمی که بر اثر حادثه کمتر از 48 ساعت از دنیا رفته و تمام اعضای بدن آن شخص به این شرکت انتقال داده می شود و بعد از سنجش تمام عفونت ها و استخوان بزرگ ران که قابلیت اهدا دارد و می توان برای حفظ سلامت ده ها نفر دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدیدها از شرکت طاها پویش این منطقه نیز بازدید کرد.

محمدرضا لواسانی در این دیدارها با شنیدن مشکلات پیش روی این دو شرکت دستور بررسی و پیگیری برای رفع مشکلات آنان را صادر کرد.