امام جمعه کیش: تاکید بر لزوم پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در مراسم نواختن زنگ انقلاب به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر بر لزوم پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا بی نیاز در  مراسم نواختن زنگ انقلاب که با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه اهل تسنن، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی از مسوولان سازمانی و محلی صبح چهارشنبه 12 بهمن در مدرسه پروین اعتصامی کیش برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مصادف شدن آن با میلاد فرخنده حضرت جواد الائمه(ع)، گفت: در قرآن از برخی روزها به عنوان یوم الله نام برده شده است و دهه مبارک فجر دارای ارزش و ویژگی های خاصی میان عموم مردم است و این ایام مبارک را گرامی میداریم. 

بی نیاز در ادامه سخنان خود، افزود: ایام دهه مبارک فجر نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمام جهان ارزشمند است و باید نسبت به گرامیداشت آن اهتمام ویژه داشت.

امام جمعه کیش با اشاره به این که انقلاب اسلامی انفجار نور بود، گفت: مردم و جامعه با پیروزی انقلاب اسلامی از ظلمت، سیاهی، ستم و سلطه خارجی رها شدند و استقلال، آزادی، عزت و کرامت را به ارمغان آورد.

وی اظهار داشت: دهه فجر نشانه ای از بیعت دوباره با رهبری و شهدای گرانقدر است و با تلاش و کوشش خود در تمام عرصه ها آن را حفظ خواهیم کرد.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن در این مراسم با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی که فرمودند " امید من به شما جوانان، نوجوانان و دانش آموزان است"  اظهار داشت: بنا بر اعتقاد امام خمینی (ره) دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند و همواره در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی دارند.

امام جمعه اهل تسنن با تاکید بر این که دانش آموزان باید با کسب علم و تخصص به پیشرفت کشور خدمت کنند، گفت: دانش آموزان وارثان خون شهدای گرانقدری هستند که در برهه های حساس انقلاب و جنگ تحمیلی حضور داشتند و جان خود را فدای این مملکت کردند.

وی با تاکید بر نقش مهم دانش آموزان در حفظ خون شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به تمام ملت ایران بوده و آغاز زنگ انقلاب به دست دانش آموزان به معنای تجدید بیعت با خون پاک شهدا است و باید برای داشتن جامعه ای آباد و آزاد تلاش کرد.