استخدام دكتراي داروسازی در بيمارستان كيش

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش 2 نفر دکترای داروسازی جذب می کند.

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره با هدف تکمیل کادر فنی خود در بخش داروخانه، اقدام به جذب 2 نفر دکترای داروسازی کرده است، متقاضیان همکاری با این مجموعه می توانند رزومه خود را در بازه زمانی یکم تا نهم آذر به شماره نمابر 44459409-076 ارسال کنند.

بر اساس این گزارش متقاضیان باید دوره پايان طرح دکترای خود را گذرانده باشند،همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر یا مطرح کردن سولات خود می توانند با شماره 44459400-076 داخلی 207 (مدیر-اداری پشتیبانی بیمارستان) در ساعات اداری تماس بگیرند.

شایان ذکر است این بیمارستان کارنامه درخشانی در رونق گردشگری سلامت دارد و پیش از شیوع ویروس کرونا، گشایش دفتر گردشگری سلامت(I.P.D)، گسترش بخش های درمانی و همزمان با آن ارتقاء تجهيزات پزشكي برای پذيرش بيماران بين المللی در بیمارستان کیش آغاز شده و این مجموعه تخصصی و فوق تخصصی هر ماه پذیرای گردشگران سلامت از كشورهاي كانادا، ايرلند، آلمان و انگليس برای انجام اعمال زيبايي صورت، زايمان و دریافت خدمات درمانی بوده است.

جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در قلب خلیج فارس سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی می باشد.