همه‌ صنایع و فعالیت‌های کشور باید با فاوا هم‌گام شود

محمدامين آقاميري با اشاره به توسعه‌ی هسته‌ی فناوری ارتباطات توسط دولت در سنوات گذشته، با تاکید بر عبور از این دوره و شکل‌گیری پلتفرم‌های لازم در گام دوم گفت: حرکت بعدی و گام سوم، تاثير گذار در تمام بخش‌های زندگی از فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آئین افتتاح دومین نمایشگاه کیتکس در کیش، با ابراز امیدواری از بهره‌برداری این رویداد، اظهار داشت: ایجاد، تولید و گردش چرخ صنعت کشور توسط بخش خصوصی کار بزرگی است و دولت نیز خود را به عنوان حامي و همراه این حوزه می‌داند.

وی با بیان اين که نگاه دولت به بخش خصوصی در جایی که دانش تولید می‌شود و فناوری توسعه می‌یابد، بر بلوغ رسیدن این بخش اشاره داشت و ادامه داد: همه باید به این باور برسیم که عضوی از خانواده‌ "فاوا" (فناوری ارتباطات و اطلاعات) هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: دولت در تمام حوزه‌های ارتباطی در کنار مردم و شرکت‌های فعال در این زمینه است.

آئین افتتاح دومین نمایشگاه کیتکس با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ابولحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران، مدیرعامل شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مدیرعامل شرکت فروغ افکار مجری برگزاری نمایشگاه کیتکس، عصر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.