ارتقاء سطح فضاهای آموزشی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

یاسر شاه پیری ارتقاء سطح فضاهای آموزشی و رفع مشکلات این حوزه را یکی از اولویت های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، یاسر شاه پیری در آیین کلنگ زنی دو مدرسه دخترانه که با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش عصر جمعه 23 دی در شهرک صدف فاز 7 برگزار شد، گفت: گام های موثری در راستای رفع مشکلات فضاهای آموزشی جزیره کیش و دستیابی به استانداردهای اولیه برداشته شده و به همین منظور ساخت مدارس جدید در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت افزایش سرانه آموزشی جزیره کیش که باید این مهم مورد اهتمام ویژه اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان قرار گیرد، تصریح کرد: تمام فعالیت های انجام شده در این حوزه به همت سازمان منطقه آزاد کیش، خیرین، مردم و سرمایه گذاران تحقق یافته است.

وی با قدردانی از اقدام خداپسندانه دو خیر برای ساخت این مدارس، عنوان کرد: امیدواریم این اقدام مهم و ارزشمند در راستای جلب رضایتمندی دانش آموزان و معلمان تاثیر گذار باشد.

شاه پیری، افزود: برای ساخت این مدارس عزم و همتی جدی برای تخصیص زمین ها و پیگیری های بسیاری از سوی خیرین انجام شده است و امیدواریم تا یک سال آینده به بهره برداری برسد.