مجریان پیوند دهنده یک جریان هستند / آرامش را به مخاطبان هدیه می دهند

یاسر شاه پیری: مجریان با کلام خود ضمن خاطره سازی، حس خوبی را به مخاطبان انتقال می دهند و با استفاده از تکنیک ها و مهارت های لازم نقش پیوند دهنده در مدیریت یک جلسه را ایفا می کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، یاسر شاه پیری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین نشست صمیمانه با مجریان توانمند جزیره بر لزوم اهمیت نظم کاری، جذابیت اجرای برنامه ها و ایجاد حس خوب در مخاطبان تاکید کرد و گفت: تدبیر در برنامه ریزی صحیح و مطالعه همراه با اخلاق حرفه ای لازمه اجرای یک برنامه موفق و با کیفیت است.

شاه پیری با بیان این که از ظرفیت ها و استعدادهای جزیره کیش در رویدادهای مختلف باید استفاده بهینه کرد، اظهار داشت:  شور و نشاط در برنامه های سطح جزیره کیش با آغاز ماه ربیع الاول افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره بر لزوم اهمیت استفاده از کلید واژه هایی که موجب رونق جلسه می شود بر سخن گفتن درست، خوب و مفید تاکید کرد و اظهار داشت: آغاز، پایان و میان برنامه در هر رویدادی حائز اهمیت است و باید به این مهم توجه ویژه شود.

یاسر شاه پیری در ادامه سخنان خود افزود: مجریان توانمند جزیره کیش با اجرای برنامه ها در رویدادهای مختلف باید دامنه طنز، شعر و ... را افزایش دهند چرا که آنها مورد رصد ساکنان و گردشگران کیش قرار می گیرند.

شاه پیری با بیان این که مجریان جزیره کیش دارای اخلاق حرفه ای هستند، گفت: جذابیت ارائه مجریان به دامنه مطالعاتشان بستگی دارد.

وی در خصوص پرداخت دستمزدهای مجریانی که برای اجرای برنامه ها دعوت می شوند از عامل مالی متمرکز در معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان خبر داد و گفت: سرعت پرداخت تمام سندهای مالی با ارائه گزارش هفتگی افزایش یافته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست از دو رویکرد کلی این معاونت در حوزه آموزشی و رویداد محور شدن جزیره، خبر داد و اظهار داشت: با اهتمام ویژه به حوزه آموزشی جزیره کیش در فرهنگسراها، مساجد و مدارس برای ارتقاء مهارت فرزندان در تمام سطوح جامعه اقدام شده است.

یاسر شاه پیری در رابطه با اجرای طرح رویداد محور شدن جزیره کیش، افزود: ساکنان جزیره کیش و گردشگران مخاطبان اصلی ما هستند و باید هنگام ورود به جزیره بر اساس اطلاع رسانی صحیح و گسترده در جریان برگزاری رویدادها در این منطقه باشند.

شاه پیری، اظهار داشت: جزیره کیش در حوزه زیباسازی نیازمند ایجاد تحولات اساسی است و باید گام های موثری در راستای زیبای سازی هویت ملی و تاریخی جزیره برداشت.

در نخستین نشست صمیمانه معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با مجریان توانمند جزیره که با حضور عقیل نقشبندی سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان، رضا اردلان مدیر فرهنگی و آموزشی و بدریه بحرینی مدیر امور هنری سازمان که بعد از ظهر سه شنبه یکم شهریور در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد "شیوه های متفاوت اجرای میدانی با اجرا در رسانه های ملی، سرعت بخشیدن در پرداخت دستمزدها، تخصصی شدن اجراها" از جمله مباحث مطرح شده از سوی مجریان حاضر در این نشست بود.