مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

ساکنان و گردشگران کیش برای قدردانی از مدافعان سلامت به پویش مردمی سپاس پیوستند.

سید علیرضا علوی رضوی ایجاد پویش مردمی سپاس با هدف قدردانی مردم ایران از کادر درمان را تلاشی جمعی برای تقویت روحیه مدافعان سلامت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، سید علیرضا علوی رضوی با اشاره به تلاش ده ماهه مدافعان سلامت برای مقابله و مهارکرونا درسراسرکشور گفت: امسال سالروزولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روزپرستار مقارن با آیین سنتی شب یلدا است و کادر درمان دراین مناسبت ها دورازخانواده و درحال خدمت درمراکز درمانی هستند.

علوی گفت: با نزدیکی آیین سنتی شب یلدا، هموطنان فهیمی که نگران بودند تا عدم رعایت ضوابط بهداشتی و اجتناب ازدورهمی های خانوادگی موجب بروز موج جدیدی ازابتلا به کرونا درکشور شود، پویش سپاس را ایجاد کردند تا ضمن تجلیل از زحمات پرستاران ، پزشکان و همه دست اندرکاران سلامت جامعه ، خواستارتوجه جدی هموطنان به رعایت دستورات بهداشتی شوند.

مدیرروابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش راه اندازی این پویش را راهی برای بیان احساسات ، قدرشناسی و همدلی مردم با کادردرمان عنوان کرد و گفت : در پویش «سپاس»، مردم زیباترین جمله را در وصف تلاش قابل تحسین پرستاران و کادر درمان و قدردانی از زحمات آنها بیان می کنند.

وی با اعلام اینکه جزیره کیش نیز با پیوستن به این پویش، قدردان زحمات مدافعان سلامت خواهد بود گفت : ساکنان و گردشگران می توانند برای قدردانی از پرستاران جملات خود را به صفحه ی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در شبکه اجتماعی اینستگرام به آدرس kish.ir ارسال کنند.

لازم به ذکراست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش برای تقدیر از تلاش مدافعان سلامت دو پوسترطراحی کرده که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار رونمایی خواهدشد.