با هدف معرفی جزيره كيش به عنوان شهر الكترونيك:

تمامی مراحل پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش الکترونیکی شد.

به منظور اجرای سیاست های دولت الکترونیک و رفاه حال شهروندان و مراجعان،فرایندهای پذیرش بیمار در بیمارستان کیش الکترونیکی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستاي اجرای  سياست این سازمان در پيشبرد  اهداف دولت الكترونيك، بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش با فراهم کردن زيرساخت هاي لازم، در جهت رفاه حال مراجعان و كيشوندان اقدام به طراحی فرايندهاي اداری بيمارستان به صورت الکترونیکی کرد.

به همین منظور مراحل الکترونیکی سيستم نوبت دهي بيمارستان، بستري و دسترسی آسان به پرونده بیمار، پذيرش و دريافت صندوق در روند اجرا این طرح راه اندازي شد؛ تا تمامی فرایند ها توسط بيمار انجام شود.

 با توجه به اینکه مبناي تشخيص اطلاعات هويتي، بيمه­اي و مبلغ قابل پرداخت بيماركد ملي است، تمامی مراجعان و شهروندان می بایست نسبت به وجود يا صحت اطلاعات هويتي و بيمه اي خود در سيستم بيمارستان اطمينان داشته باشند؛ تا روند اخذ نوبت، پذيرش و  پرداخت هزينه را به آسانی انجام دهند.

به همین منظور متقاضیان می توانند با مراجعه حضوري به واحد پذيرش بيمارستان یا ثبت نام در باشگاه سلامت بيمارستان در سایت WWW.KISHHOSPITALFZ.COM نسبت به این موضوع اقدام کنند.

گفتنی است برای مراجعه حضوری همراه  داشتن دفترچه بيمه درماني الزامي است.