با حضور دکتر مونسان عملیات اجرایی کلانتری 11 کیش آغاز شد.

مراسم كلنگ زني کلانتری 11 با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات انتظامي و کلانتری 11 کیش با حضور دكتر علي اصغر مونسان، سرهنگ حسين دهكي، حجت الاسلام والمسلمين يوسف پور، و جمعي از معاونان و مسئولان سازمان منطقه آزاد كيش ونیروی انتظامی برگزار شد.

در این مراسم دکتر مونسان بر لزوم توسعه ساختمانهای ادارات و نهادهای مختلف کیش همگام با پیشرفت دیگر بخش های شهر وجمعیت جزیره تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آژاد کیش با اشاره به عملکرد موفق نیروی انتظامی در تامین امنیت وآرامش شهروندان جزیره کیش گفت: افزایش و ارتقاء امکانات وساختمانهای در دست این نیرو لازمه تداوم و استمرار این امنیت و آرامش است.

وی درپایان افزود: براساس اعلام سازمان منطقه آزاد کیش به سایر نهادها در خصوص توسعه ساختمانهای اداری خود تاکنون اداراتی مانند بهزیستی با حمایت سازمان وخیرین عملیات اجرایی ساختمانهای جدید خود را آغاز کرده اند وسایر نهادها نیز می توانند دراین زمینه اقدام کنند.

سرهنگی حسین دهکی نیز افزایش کیفیت ساختمانها و ارتقاء کیفیت خدمات دهی وکیفی سازی نوع رفتار و برخورد شایسته در پاسخگویی به مراجعان را از جمله اولویت های نیروی انتظامی کیش درکنار وظایف امنیتی خود برشمرد وگفت: نیروی انتظامی کیش همانگونه که در ضریب امنیت درکشور الگو است در دیگر ویژگیها نیز باید الگو پایلوت کشور باشد.

مجتمع خدمات انتظامی وکلانتری 11 کیش درزمینه به وسعت 3 هزار مترمربع در لوپ دیدار ساخته می شود که دوشنبه 25 آبان کلنگ آغاز عملیات اجرایی کلانتری 11 با حضور مسئولان به زمین زده شد و قرار است ساخت این کلانتری در مدت شش ماه به پایان برسد.

گفتنی است کلانتری منطقه نوبنیاد نیز براساس اعلام مسئولان انتظامی کیش تا بهمن سالجاری به بهره برداری می رسد.

برابر اعلام كارشناس پشتيباني و فني فرماندهي انتظامي ويژه كيش، مجتمع خدمات انتظامي شامل پليس اطلاعات، پليس آگاهي و پليس مبارزه با موادمخدر و كلانتري 11 مركزي خواهد بود.