امام جمعه کیش بر اجرای طرح ‌های عمران شهری با هدف تقویت نشاط و امید اجتماعی در این جزیره تاکید کرد.

امام جمعه کیش در دیدار با سرپرست جدید شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش این جزیره را یک سرمایه ملی دانست و بر اجرای طرح های عمرانی در حوزه شهری با هدف تقویت نشاط اجتماعی تاکیدکرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از شرکت عمران آب و خدمات ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش امروز چهارشنبه 19 خرداد با حضور در شرکت عمران، آب و خدمات کیش و دیدار با عبدالنبی شرفی سرپرست جدید این  شرکت با تاکید بر اهمیت اجرای طرح ‌های شهری که موجب تقویت نشاط و امید اجتماعی می‌شود ، افزود:  جزیره کیش یک سرمایه مهم ملی برای همه هموطنان و ساکنان خونگرم و زحمتکش این جزیره است که باید از آن محافظت شود.

 وی با بیان اینکه مردم آثار خدمات و تلاش های مسئولان را می بینند و از اقدامات سازنده حمایت می‌کنند، از تلاش های کارکنان این شرکت در اجرای طرح ‌های شهری قدردانی کرد و گفت: بی تردید بدون اهتمام جدی مجموعه کارکنان و مدیران این شرکت برخی از طرح‌ها سال‌ها مغفول می‌ماند و به طول می‌ انجامید .

وی با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه تعامل و مشورت با مدیران مجرب  برای استمرار  فعالیت های عمرانی و خدماتی،  اقدامات شرکت عمران ، آب و خدمات  را رضایت بخش دانست و ابراز امیدواری کرد به طور مستمر با سرعت بیشتری این فعالیت ها ادامه یابد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده همچنین ضمن تاکید بر تسریع مراحل  ساخت مصلای کیش و ابراز امیدواری در خصوص اتمام بخش های مختلف این مصلی در ماه های آتی اظهار داشت: اجرای بسیاری از مجموعه ها و بخش ها در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی و عمرانی در جزیره‌ای که از دیرباز بهشت امن خانواده ها بوده است خدمتی ارزنده در سوابق شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش خواهد بود.

امام جمعه کیش در پایان با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب و دو سویه بین شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش و ساکنان این جزیره ، سوابق فعالیت عبدالنبی شرفی در شورای شهر را زمینه ساز آشنایی وی  به مشکلات جزیره و بومیان منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد این تجارب و اشراف به شرایط منطقه موجب گسترش عدالت اجتماعی در حوزه خدمات رسانی به مردم و حفظ محیط زیست جزیره باشد.