کیش و مسقط در کانون تعاملات حوزه گردشگری و اقتصادی

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از راه اندازی پرواز در مسیر کیش-مسقط و بالعکس خبر داد که این مهم زمینه ساز گسترش تعامل با عمانی ها خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش راه اندازی پرواز در مسیر کیش-مسقط و بالعکس را زمینه ساز گسترش روابط چندجانبه اقتصادی به ویژه گردشگری سلامت با عمانی ها دانست و این اقدام ارزشمند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اكنون پرواز خارجي در مسیر کیش- دبی و بالعکس فعال است و از امروز 20 آذر پرواز کیش- مسقط و بالعکس راه اندازی شد.

محمدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با راه اندازی مجدد کیش - مسقط این مسیر پروازی، ساعت 10 و سی دقیقه امروز با هواپیمایی کیش جزیره را به مقصد مسقط ترک کرد.

وی افزود: با برنامه مدون و هماهنگی های انجام شده قصد داریم تعداد پروازهای خارجي را در فرودگاه بین المللی کیش افزايش دهيم.

عزت اله محمدی اظهار داشت: با همکاری شرکت هواپیمایی کیش پرواز مسقط از بیستم آذر هر هفته روز شنبه؛ ساعت: 10 و سی دقیقه در مسیر کیش - مسقط و ساعت ۱۷ از مسقط به کیش انجام خواهد شد. 

وی افزود: این پرواز می تواند به منظور توسعه گردشگری به ویژه توریسم سلامت و حضور فعالان اقتصادی دو کشور ایران و عمان باشد.

گفتنی است شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است.