تاکید امام جمعه کیش بر مشارکت جدی و مسئولانه همه دستگاه های اجرایی کیش برای مبارزه با مواد مخدر

امام جمعه کیش از زحمات کلیه نیروهای نظامی و انتظامی و همه تلاشگران عرصه مبارزه با فعالیت های غیر قانونی مرتبط با مواد مخدر در منطقه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه کیش با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه های اجرایی منطقه آزاد کیش برای ریشه کنی مواد مخدر در این جزیره و دیگر جزایر منطقه و حفظ سلامت و نشاط اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: مبارزه فراگیر و قاطع بر علیه کلیه فعالیت های غیر قانونی مرتبط با مواد مخدر و روان گردان که امروزه بلای جان بسیاری از جوامع است، بی شک مبارزه ای مفید و مقدس است که اگر از آسیب ها به دور باشد، مورد رضای خداوند نیز خواهد بود.

امام جمعه کیش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: لازم است تا هر دستگاه سهم خود را در دفع این بلای بزرگ که جوانان و نسل آینده را در معرض خطر نابودی قرار می دهد، به خوبی شناسایی و اجرایی نماید.

امام جمعه کیش تاکید کرد: دستگاه های اجرایی در منطقه آزاد کیش نیز لازم است تا همگام با سراسر کشور، به این موضوع پرتوان و پر قوت اهتمام ورزند تا به لطف خداوند جزایر این منطقه عاری از مواد مخدر ، سالم و پر نشاط به رشد و تکاپو بپردازند.

وی افزود: ارتقاء و اصلاح ساختار نظام مدیریت مبارزه با مواد مخدر و روانگردان راهکاری مفید در این عرصه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر از کلیه نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر دستگاه های مسئول و مرتبط با این امر تشکر و قدر دانی کرد.