بارگذاری لحظه‌ای اطلاعات بخش‌های مختلف کیش در سایت شفاف

 مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش از ارائه‌‌ی لحظه‌ای اطلاعات در سامانه شفافیت خبر داد و گفت: این سایت به آدرس shafaf.kish.ir اکنون در تمامی پنل‌ها قابل دسترسی است و در هفت دسته‌بندی، خدمات مربوط به ۲۰ سامانه استخراج و ارائه شده است.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین رونمایی از سامانه‌ "شفاف" با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در کیش، با تاکید بر شفافیت و سلامت نظام اداری گفت: چنین سامانه‌ای باعث دید واقع‌بینانه‌تر و اشراف دستگاه‌های بیرونی و نظارتی نسبت به منطقه آزاد کیش و مواردی چون گمرک، املاک و فعالیت سرمایه‌گذاران جزیره می‌شود.

امیر سوداگران با اشاره به اینکه هیچ خدمتی در کیش بدون سامانه ارائه نمی‌شود، گفت: بانک‌های اطلاعاتی تمام این سامانه‌ها در اختیار ما قرار دارد.

وی آدرس این سایت را shafaf.kish.ir عنوان کرد و افزود: سایت شفافیت اکنون در تمامی پنل‌ها قابل دسترسی است و در هفت دسته‌بندی، خدمات مربوط به ۲۰ سامانه استخراج و ارائه شده است.

سوداگران دسته‌ی اول را مربوط به اطلاعات و رزومه‌ی مدیران سازمان‌ عنوان کرد و افزود: گزارش عملکرد بخش‌های مختلف به‌صورت لحظه‌ای، فعالیت‌های اقتصادی در تمامی حوزه‌های کیشوندی، حقوقی، بخش مجوزهای اقتصادی، سامانه کیشوندی، وضعیت بازرگانان از جمله گمرک، مناقصات و مزایدات، بودجه، بسته‌های سرمایه‌گذاری و بحث مستغلات و قطعات ملکی که از مهم‌ترین مباحث جزیره است، از دیگر بخش‌های این سامانه می‌باشد.

وی در پایان تصریح کرد: این سامانه فاز اول خود را طی می‌کند و سعی در ارائه‌‌ی لحظه‌ای اطلاعات دارد.