کلنگ ساختمان جدید اداره راهنمایی و رانندگی کیش به زمین زده شد

کلنگ ساختمان جدید اداره راهنمایی و رانندگی کیش با حضور مسئولان به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید اداره راهنمایی و رانندگی کیش صبح روز سه شنبه 5 بهمن با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، امام جماعت اهل تسنن،  فرمانده نیروی ویژه انتظامی کیش، جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، روحانیون و جمعی از نیروهای انتظامی کیش، جنب مصلی برگزار شد.

دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با بیان اینکه پشتیبانی از نیروی انتظامی یکی از وظایف قانونی سازمان منطقه آزاد کیش است، گفت: سرهنگ جهانبخش در مدت حضورشان در جزیره کیش با عملکرد خوب، باعث جلب رضایتمندی ساکنان کیش شده است که ایجاب می کند برای اجرای طرح های نیروی انتظامی، بسترهای مناسبی آماده شود.

وی از نا مناسب بودن مکان ساختمان فعلی اداره راهنمایی و رانندگی کیش، ایجاد ترافیک و کمبود پارکینگ به عنوان مشکلات ساختمان فعلی اداره راهنمایی و رانندگی یاد کرد و افزود: ساختمان جدید  با زیر بنای 600 متر مربع در زمینی به مساحت 1500 متر مربع ظرف یک سال آینده ساخته می شود تا خدمات رسانی به ساکنان جزیره کیش تسهیل شود.

دکتر مونسان همچنین با اشاره به طرح های خوب ترافیکی پلیس راهور  با هدف رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره، گفت: یکی از بخش هایی که تحت پیگیری است، بررسی انجام برخی تخلفات جدی و حادثه خیز مانند سرعت زیاد و غیر مجاز است که با چند برابر کردن جرائم این تخلفات در مقایسه با سایر شهرهای کشور، از وقوع چنین تخلفاتی جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمان مدیریت ایشان در جزیره کیش پروژه رها شده وجود ندارد، گفت: این اولین باری است که برای انجام پروژه ای مراسم کلنگ زنی انجام شده و معمولا رسم بر این است که پس از اتمام پروژه مراسم افتتاحیه و بهره برداری از آن برگزار می شود. این پروژه به لحاظ اینکه کاملا به ساکنان کیش مرتبط است، به صورت نمادین با حضور امام جمعه محترم کیش برگزار شد.

همچنین در این مراسم سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده نیروی ویژه انتظامی کیش گفت: این مکان از نظرجغرافیایی در مرکز و گلوگاه جزیره کیش قرار دارد و دسترسی به این مکان برای تمام ساکنان جزیره از هر منطقه به سهولت امکان پذیر است و کیشوندان می توانند از خدمات پلیس راهوربه راحتی بهره مند شوند.

وی همجواری با مصلای کیش را یک حسن بزرگ برای مجموعه پلیس راهور دانست.

شایان ذکر است، ساختمان جدید اداره راهنمایی و رانندگی کیش با سازه ای بتنی در دو طبقه  با  دو ورودی مجزا جهت پرسنل و مراجعه کنندگان، فضای آموزش برای رانندگان، سالن کنفرانس، ساختمان اداری، آمفی تئاتر، محل اسکان کادر وظیفه، محل نگهداری پلاک ها، علایم ترافیکی و سایر ملزومات در یک سال آینده ساخته می شود.