کارگاه آموزشی دو‌ روزه “کودک هوشمند” در کیش برگزار شد

کارگاه آموزشی دو‌ روزه “نمایش فیلم، بازی خلاق و مسابقه ویژه کودکان” در سینما لبخند کیش برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کارگاه آموزشی دو روزه نمایش فیلم، بازی خلاق با محوریت "سینما، هوش هیجانی و کودک هوشمند" ویژه کودکان 5 تا 13 سال به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از چهارشنبه ششم بهمن تا امروز عصر پنجشنبه هفتم بهمن در سینما لبخند برگزار شد.

همچنین در این کارگاه آموزشی بهترین فیلم انیمیشن مناسب سنین 7 سال به بالا بر روی احساسات کودکان کار شد که در این انیمیشن پنج شخصیت مختلف که هریک نشان دهنده احساسات" شادی، غم، ترس، خشم و تنفر" بودند در قالب تراکت آماده و در بسته هایی به کودکان ارائه و از آن ها درخواست شد تا حس های منتقل شده از شخصیت های انیمیشنی را با نشان دادن تراکت ها بیان کنند.

این کارگاه آموزشی دو روزه در جهت آماده سازی کودکان برای دوره های بلند مدت که از دهم بهمن آغاز و تا فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، سه هوش " اخلاقی، هیجانی و پرورش استعداد" در این دوره افزایش می یابد.

بازه سنی کودکان در این دوره نیز گسترده بوده و نام نویسی از سنین 5 تا 12 سال انجام خواهد شد که در سه گروه 5 تا 6 سال، 7 تا9 سال و 10 تا سال12 دسته بندی می شوند.

دوره بلند مدت رویکرد آموزشی نداشته و از روش های غیرمستقیم از قبیل "بازی ها، قصه گویی و طبیعت گردی" بهره گرفته تا کودکان درمسیر درست استعدادهای خود قرار گیرند.

شایان ذکر است، نام نویسی دوره آموزشی تربیت کودک هوشمند "افزایش هوش اخلاقی، هوش هیجانی، پرورش و شکوفایی استعداد"از یکشنبه سوم بهمن آغاز شده و تا شنبه نهم بهمن ادامه دارد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره آموزشی می توانند عدد 5 را به شماره 09347687771 ارسال کنند.