چند انتصاب در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

با حکم سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «مشاور و سرپرست اداره‌کل حوزه دبیر»، «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق»، «مشاور و مسئول پیگیری­ های ویژه حوزه دبیر» و «مشاور امور ایثارگران» این دبیرخانه منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از  دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «نصراله ابراهیمی» در احکامی جداگانه، «محمدحسین یوسف پور» را به عنوان «مشاور و سرپرست اداره‌کل حوزه دبیر»، «محسن حیدری» را به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق»، «وحید کیهان» را به عنوان «مشاور و مسئول پیگیری­ های ویژه حوزه دبیر» و «امیرحسین خالقی پور» را به عنوان «مشاور امور ایثارگران» این دبیرخانه منصوب کرد.

ابراهیمی در این احکام آورده است؛

جناب آقای محمدحسین یوسف پور

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور و سرپرست اداره‌کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می ­شوید.

هماهنگی، تعامل، اخلاق مداری و رعایت تقوی الهی در انجام امور محوله و وظایف تعیین شده از جمله تنظیم برنامه ­ها و جلسات با مسئولین امر، پیگیری و نظارت در امور جاری و تلاش وافر برای خدمتگزاری اسلامی با رویکرد فساد‌ستیزی در چارچوب قوانین و مقررات به طور اخص مورد انتظار است.

امید است با توکل به خدای متعال در انجام سیاست­ ها و برنامه­ های دولت مردمی و دبیرخانه با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران»، همکاری با معاونین، مدیران، مدیران عامل سازمان­ های مناطق آزاد و کارکنان محترم، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

**

جناب آقای محسن حیدری

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می‌شوید.

برنامه ریزی دقیق، پیگیری و نظارت بر اجرای صحیح شرح وظایف مصوب از جمله بودجه مصوب سالیانه، پیگیری تصویب طرح جامع مناطق آزاد فعلی و جدید، ابلاغ و اصلاح موافقت نامه ها و اجرای سند راهبردی از اهم مسئولیت‌های جنابعالی به شمار می رود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با رویکرد فساد ستیزی و اجرای سیاست های راهبردی دولت مردمی و رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم‌رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ از مهمترین سوابق مدیریتی وی می توان به، عضو و دبیر شورای اقتصاد منطقه ای و تولید صادرات محور، عضو کارگروه طرح های تحولی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بازرس ویژه وزیر اقتصاد، مدیرکل امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی، رئیس کمیته تقنین و امور شوراهای عالی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر آموزش های عمومی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اشاره کرد.

**

جناب آقای وحید کیهان

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور و مسئول پیگیری­ های ویژه حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می ­شوید.

هماهنگی، تعامل، اخلاق مداری و رعایت تقوی الهی در انجام امور محوله و نظارت لازم با رویکرد فسادستیزی در امور جاری و تلاش وافر برای خدمتگزاری اسلامی در چارچوب قوانین و مقررات به طور اخص مورد انتظار است.

امید است با توکل به خدای متعال در اجرای سیاست­ها و برنامه­های دولت مردمی و دبیرخانه و با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران»، همکاری با معاونین، مدیران، مدیران عامل سازمان­های مناطق آزاد و کارکنان محترم، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم‌رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

**

جناب آقای امیرحسین خالقی پور

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور امور ایثارگران» منصوب می­ شوید.

توجه به امور جاری ایثارگران همکار در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، هماهنگی و برنامه ریزی به منظور تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و پیگیری امور مرتبط از اهم مسئولیت ­های جنابعالی به شمار می­رود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره­گیری از ظرفیت­های همه جانبه و در چارچوب قوانین و مقررات با رویکرد فساد ستیزی و رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.