« ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»


روز خبرنگار یاد آور عزم و همت مجاهدانه مردان و زنانی است که برای روايت حق و حقیقت، بيرق اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و با همتي بلند و انديشه اي آزاد، مسیر اعتدال را با نگاهي عدالت محور مي پيماند. مجاهداني كه در عمل به رسالت بزرگ خويش و حفظ حرمت قلم از نثار جان خود هراسي ندارند.

17 مرداد روز خبرنگار فرصتي ارزشمندي است براي عرض تبريك و خدا قوت به انسان هاي بلند همتي كه  با دوري از حب و بغض و تعصب براي باز نمایی حقایق جامعه مي كوشند و وجدان بيدار زمان خويش هستند.

فضاي امروز كشور ما بيش از هر زمان ديگر نيازمند آگاهي بخشي، ارتباط موثر، اعتدال و امید است و رسانه ها موثرترين عوامل ايجاد و تثبيت چنين فضايي هستند تا منافع ملی کشور حفظ شده و حركت ايران اسلامي در مسير موفقيت تسريع و تضمين شود.

در جزيره كيش نيز تلاش اصحاب سخت كوش رسانه انعكاس مناسب فعاليت هاي دولت تدبير و اميد را در جهت رونق و آباداني اين خطه زر خيز از ايران اسلامي به همراه داشته است. فعاليتي پويا و ارزشمند كه شايسته است با هدف معرفي بهتر كيش در عرصه ملي و بين المللي بيش از پيش قوت گيرد.

ضمن تبريك روز گرانقدر خبرنگار به يكايك مجاهدان عرصه رسانه و با درود به روان پاک شهیدان خانواده بزرگ اطلاع رسانی که در راه پاسداري از حق و حقيقت و اعتلاي نام ايران اسلامي، دلاورانه ايستادند از درگاه خداوند متعال برای تمامي خبرنگاران متعهد و کوشای سرزمین مان، به ویژه اصحاب محترم رسانه در جزيره زيباي كيش سعادت و سلامت و توفیق پویشی آگاهانه  از درگاه حضرت حق مسئلت می نمايم.


علي اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش