بسم الله النور


فرا رسیدن فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرّضا (ع) هشتمين میراث دار گنج عصمت و سکان دار سفینه ولایت را به تمامي مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

يازدهمين روز ذي القعده مصادف است با طلوع خورشید درخشان خاوران، حضرت ثامن الحجج (ع) که حرم امن و با صفای ايشان پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است. امام بزرگوري كه عطر حضورش در مشهد الرضا پايتخت قلوب مشتاقان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام، ايرانيان را، به اقيانوس عرفان علوي وصل  مي كند.

در اين ميلاد فرخنده، با نگاهي گذرا به زندگاني پر فراز و نشيب اين امام همام در مي يابيم كه تبحر بي نظير ايشان در جميع علوم رايج آن زمان توانست تمامي توطئه هاي دشمنان براي ضربه زدن به دين مبين اسلام و ايجاد تفرقه بين مسلمانان را با شكست مواجه كند. اميد است تا همه مسلمانان جهان با تفكر و تعمق در سيره زندگاني حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسير دينداري و علم و انديشه گام برداشته و با تلاش براي كسب علوم مختلف در برابر دشمنان دين اسلام در عرصه هاي مختلف سياسي و اجتماعي پيروز شوند. 

ضمن تبريك اين عيد خجسته به تمامي گردشگران و ساكنان جزيره زيباي كيش از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سر چشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

           علي اصغر مونسان

      رییس هیئت مدیره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش