همایش ازدواج سالم با محوریت همسرگزینی و تحکیم بنیان خانواده برگزارشد

به مناسبت فرا رسیدن سال روز خجسته میلاد امام رضا (ع) ودهه کرامت همچنین گرامیداشت روزدختر، کارگاهازدواج سالم و موفق برای جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این همایش که به همت مرکز توسعه سلامت کیش و جمعیت هلال احمر کیشدر سالن شهید همت مرکز سلامت جامعه بوعلی برگزار شد دکتر سعاده بهره بر به عنوان مدرس این همایش با اشاره به ازدواج موفق و سالم برای جوانان گفت: هیچ عملی نزد خداوند متعال دوست داشتنی تر از امر ازدواج جوانان نیست . ازدواج مسیری است که انسان را به مقصد سعادت و کمال یعنی خانواده صالح و در نتیجه جامعه سالم می رساند و به جوانان آرامش و اخلاق نیکو می دهد.

معیارهای ازدواج مناسب ، سن مناسب برای ازدواج ، استفاده مفید از دوران با نشاط جوانی ، مزایای ازدواج به موقع ، درصد تاثیر مثبت ازدواج سالم در تربیت فرزندان و داشتن یک جامعه سالم از جمله موضوعاتی بود که دکتر بهره بر در خصوص آن سخنرانی کرد.

همچنین،در این همایشجمعیت هلال احمر کیش نیز هدایایی به رسم یادبود به مناسبت روز دختر به شرکت کنندگاناهدا کرد.

شایان ذکر است، این همایش روز چهارشنبه 20 مرداد با حضور50 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر و پرسنل مرکز توسعه سلامت کیش با هدف آموزش جوانان با شرایط و معیارهای ازدواج سالم برگزار شد.