هرگونه حفاری در ایام نوروز در کیش ممنوع است

رییس کمیته بحران ستاد تسهیلات نوروزی و عضو هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، از ممنوعیت هرگونه حفاری جز در موارد اضطراری خبر داد و تاکید کرد: پروژه‌های ساختمانی برای ادامه‌ی فعالیت خود در محل مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی در چهارمین نشست ستاد تسهیلات نوروزی با تاکید بر ذخیره‌ی کافی آب بهداشتی و آشامیدنی به میزان دوبرابر زمان مشابه در سال گذشته، بر تامین برق، سوخت نیروگاه‌ها تاکید کرد و با اشاره به رایزنی‌های لازم در حوزه گاز ادامه داد: در حوزه‌ی خطوط انتقال نیرو و روشنایی راه‌ها و بهسازی مسیر نیز مشکلات موجود مرتفع گشته است.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان، با تاکید بر این‌که با شروع نصب چهار دکل از پنج مورد وعده‌داده‌شده، مشکلی در حوزه اینترنت نخواهیم داشت، از ممنوعیت هرگونه حفاری جز در موارد اضطراری خبر داد و افزود. پروژه‌های ساختمانی برای ادامه‌ی فعالیت خود در محل مشکلی نخواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به برخی اقدامات دیگر در کیش و بندر چارک با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر ورود خودروها، از ممنوعیت ورود برخی از وسایل‌نقلیه به کیش خبر داد و خاطرنشان کرد: نصب هرگونه چادر در معابر و پارک‌ها ممنوع خواهد بود.