میزبانی از گردشگران با برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در هفته کیش

رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش از برگزاری برنامه های خانوادگی برای تمامی رده های سنی در هفته کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عزیزاله فرضی پور رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالمجزیره با اعلام این خبر افزود: به مناسبت این رویداد، جشنواره بازی و ورزش خانوادگی از 18 آبان آغاز می شود و تا 24 آبان هر روز از ساعت 16 و 30 دقیقه در محل پارک مینا برپا خواهد بود.

فرضی پور در تشریح دیگر برنامه های این رویداد گفت: ساکنان و گردشگران می توانند چهارشنبه 18 آبان نیز همایش پاکسازی ساحل و دریا ساعت 9 صبح از سوی کلوپ های تفریحی کیش برنامه ریزی شده است، همچنین مسابقه غواصی پنجشنبه 19آبان از ساعت 8 صبح در محل اسکله مرجان و مسابقه ماهیگیری در اسکله تفریحی ساعت 16 شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوع ورزشی برای تمامی رده های سنی در هفته کیش برنامه ریزی شده عنوان کرد: بیستم آبان برنامه هایی از جمله همایش پیاده روی همگانی خانواده ساعت 8 صبح در محل اسکله تفریحی همراه صبحانه سلامت و پذیرایی رایگان با 10 دستگاه دوچرخه جایزه برای برندگان، جشن بادبادک ها ساعت 9 صبح در اسکله تفریحی، همایش شناورهای پاراسل و فلای بورد ساعت 15 در اسکله تفریحی، مسابقه دوچرخه سواری کراست کانتری آقایان و بانوان به ترتیب ساعت 13 و 15 مقابل مجموعه برفی پنگوئن برپا خواهد شد.

رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش در بخشی دیگر به مسابقه دوچرخه سواری کشوری تایم تریل انفرادی آقایان اشاره کرد که 23 آبان ساعت 10 از میدان پرواز آغاز می شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات کشوری یخ نوردی در مجموعه برفی پنگوئن کیش به عنوان برنامه های 23  و 24 آبان خبر داد.

فرضی پور خاطر نشان کرد: آغاز همایش دوچرخه سواری دختران و پسران، مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ پیشکسوتان و مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ 24 آبان از مجموعه برفی پنگوئن خواهد بود که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می شود.

لازم به ذکر است  برنامه های مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش از شنبه 14 آبان با برگزاری مسابقه شنای آب های آزاد کشوری در محل اسکله تفریحی تا ساحل مارینا به صورت رفت و برگشت آغاز و مسابقه شنای آب های آزاد کشوری 1000*4 متر دوشنبه 16 آبان در اسکله مارینا انجام شد.