مشارکت حداکثری شورای اسلامی در تحقق اهداف منطقه آزاد کیش

حجت بزنی حضور مدیرعامل مردمی، جهادی و انقلابی سازمان منطقه آزاد کیش را نقطه قوتی برای ایجاد تعامل سازنده میان شورای اسلامی کیش و سازمان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در دیدار رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با رئیس و اعضای شورای اسلامی کیش، حجت بزنی بر لزوم اهمیت تعامل ایجاد شده میان شورا و سازمان تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی کیش به عنوان بازوی توانمند پل ارتباطی میان مردم و سازمان است.

بزنی با بیان این که شورای اسلامی کیش تا کنون اقدامات ارزشمندی در این منطقه انجام داده است، اظهار داشت: با مصوبه شورا در سال مالی 1400 نزدیک به 80 میلیارد تومان به خزانه شرکت عمران، آب و خدمات واریزی داشتیم.

وی اظهار داشت: شورا نماینده و زبان مردم است و تلاش می کنیم همگام با سازمان پاسخگوی مطالبات مردمی باشیم.  

محمد نیکجو سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که شورای اسلامی کیش با جایگاه اصلی خود فاصله دارد، افزود: باید به شوراها بیشتر مسوولیت داد تا نقش میان مردم و اداره شهر را به نحو مطلوب بتوانند انجام دهند.

لیلا زارعی عضو شواری اسلامی کیش این نهاد را حلقه تعامل میان سازمان و مردم معرفی کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم گام های موثری در راستای تحقق اهداف و مسائل شورا برداشته شود.  

بدریه بحرینی سخنگوی شورای اسلامی کیش، بر اهمیت جایگاه ویژه شورا تاکید کرد و افزود: شورای کیش به عنوان بازوی مشورتی سازمان برای حل  مشکلات مردم است به خاطر این که همه ما در میان مردم حضور داریم و از نزدیک در جریان مشکلات آنها هستیم.

سهیلا زراعت پیشه عضو شورای اسلامی کیش ضمن ابراز خرسند از تیم جهادی و انقلابی سازمان منطقه آزاد کیش، تصریح کرد: انتظار داریم از شورای شهر به عنوان بازوی مشورتی در راستای حل مشکلات و تحقق اهداف تعیین شده استفاده شود.