مجتمع مسکونی پرشین 2 آماده بهره برداری در کیش

پروژه مجتمع مسکونی پرشین دو، 20شهریور از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نصرلله حاتمی مدیرعامل شرکت آسمان گفت: پروژه پرشین مارینا سال 91 در زمینی به مساحت بیش از 11 هزار متر و با زیر بنای 49هزار متر مربع عملیات اجرایی خود را آغاز کرده و تعداد 305 واحد آپارتمان در سه بلوک ساخته شده است.

حاتمی در خصوص اشتغالزایی این مجموعه افزود: در حال حاضر 20نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و در آینده نزدیک 60 نفر فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد.

وی میزان سرمایه گذاری در این مجموعه را بیش از 200هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کل پروژه بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بلوک C با 75 واحد به اتمام رسیده و به خریداران تحویل داده شده است و 75 واحد نیز تا پایان امسال آماده و به مالکین تحویل داده خواهد شد.

نصرلله حاتمی خاطر نشان کرد: این ساختمان مدرن و هوشمند از نظر "بی ام اس" در 19 طبقه ساخته شده است که از این تعداد 16 طبقه مسکونی و مابقی لابی، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، زمین بازی کودک، مهدکودک، سالن بیلیارد و از امکانات رفاهی دیگر برخوردار است.

حاتمی اظهار داشت: این پروژه با پرداخت بدهی خود به بانک در مرحله دریافت پایان کار و سند مالکیت واحد های کل پروژه پرشین است.

با توجه به شرایط جزیره، واحدهای مسکونی این پروژه از 75 تا 120 مترمربع در قالب یکخوابه، دو خوابه و سه خوابه طراحی و اجرایی شده است.