لزوم ارائه طرح تحول در سازمان منطقه آزاد کیش

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت ارائه طرح تحول از سوی مدیران سازمان که قابلیت اجرایی دارد تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، یکشنبه 23 آبان که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، اظهار داشت: مدیران سازمان منطقه آزاد کیش موظف هستند طرح درآمدهای پایدار خود را ارائه دهند.

نوایی لواسانی با تاکید بر این که مدیران سازمان منطقه آزاد کیش برای ارائه طرح تحول خود باید از توان و دانش لازم برای اجرایی شدن آن برخوردار باشند، گفت: باید چالش های شناسایی شده در حوزه های سرمایه گذاری، واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی این منطقه در قالب گزارشی ارائه شود.

وی با بیان این که در فرایندها نباید به دنبال مجوز طلایی بود، گفت: با ایجاد فضای رقابتی و تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار از انحصاری شدن آن جلوگیری شود.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تسهیل و تسریع در فرایندها که انحصاری شدن و فساد را از بین می برد، تصریح کرد: کیفیت و سرعت در کار از مولفه های یک نیروی توانمند است که زمینه ساز ماندگاری آن در سیستم خواهد شد.

وی با اشاره به این که مدیران سازمان منطقه آزاد کیش باید مدل کاربردی خود را برای جلوگیری از بروز فساد ارائه دهند، افزود: در راستای دستیابی به سیاست های کلان سازمان می توان در این زمینه گام های موثری برداشت.

محمدرضا نوایی لواسانی خط قرمز مدیریت در سازمان را عدم تکریم درست ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع از اولویت های کاری سازمان است و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گفته نوایی لواسانی می توان با یک انسجام مثال زدنی، اصلاح فرایند و شناسایی نقاط فساد خیز، با موفقیت اهداف سازمانی را پیش برد.

وی با بیان این که مدیران در خصوص تقسیم کار عادلانه میان کارکنان سازمان باید هوشمندانه عمل کنند، اظهار داشت: عدالت کاری در سازمان منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار می گیرد.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: بیکاری در سازمان منطقه آزاد کیش مخل اهداف این سازمان است.

محمدرضا نوایی لواسانی تاکید کرد: هیچ کس نباید بیکار بماند، نیروی بیکار نه تنها فایده ندارد بلکه حاشیه هم درست می کند و مدیر باید این مهم را در دستور کار قرار دهد.

نوایی لواسانی با تاکید بر این که هیچ کسی بدون حجت جا به جا نمی شود و همه کارکنان عالی هستند، افزود: اثبات این مهم با افزایش نمره عملکرد تمام کارکنان ارزیابی می شود.

وی خاطر نشان کرد: ایمان دارم این مسوولیت ها امانت داری هست و هیچ مالکیتی نسبت به آن نداریم چرا که خدا پاداش کار خوب را می دهد.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت ابزارهای جدید مشوق ها و همکاری ها اشاره داشت و گفت: کسانی که توان پرداخت بدهی سازمان را ندارند در قالب یک تهاتر و ایجاد شرایط مناسب جهت رفع مشکلات مردم اقدام شود.

محمدرضا نوایی لواسانی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت ورزش قهرمانی در کیش تاکید کرد و افزود: ورزش های قهرمانی سبب جذب گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به جزیره خواهد شد.

نوایی لواسانی در حوزه ورزش، اهتمام ویژه به قشر ضعیف جامعه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: ورزش همگانی باید در کیش تقویت شود و جوایز ارزنده برای این قشر از جامعه در حوزه های مختلف ورزشی در نظر گرفته شود.

وی با بیان این که اقدامات فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: باید به ورزش و فرهنگ توجه ویژه ای شود و برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی موسسه علوم و فنون کیش نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی روانشناسی و افسردگی میان دختران و پسران اقدام کند.

گفتنی است در این جلسه معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران عامل شرکت ها و موسسات تابعه گزارش عملکرد جامع در خصوص حوزه مدیریت خود ارائه کردند.