غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام کیش

مزار شهدای گمنام کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از مسوولان محلی همزمان با آغاز هفته ناجا صبح پنجشنبه چهاردهم مهر غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام کیش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: حجاب و ارزش های اسلامی در ظاهر مشکل دشمنان ما نیست بلکه اصلی ترین چالش دشمنان مقابله با ایران قوی و استوار است که مانع سوء استفاده و نفوذ آنها در منطقه و کشور می شود.

بی نیاز تصریح کرد: اگر جان ایرانیان برای دشمنان مهم بود، دارویی که به عنوان یکی از اقلام ضروری در حفظ سلامت انسان ها است در لیست تحریم ها قرار نمی گرفت.

وی در ادامه سخنان خود، بیان داشت: مشکلات مردم ایران، فلسطین و مسلمانان جهان برای استکبار، آمریکا و صهیونیست ها در منطقه مهم نیست.

امام جمعه کیش، افزود: دشمنان قصد دارند تا با تضعیف حافظان امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مانع قدرت آنها در منطقه شوند که با همراهی و پشتیبانی مردم این توطئه نیز ناکام خواهد ماند.  

بر اساس این گزارش مراسم پرفیض زیارت عاشورا نیز با حضور علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و دریابانی کیش، ائمه جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، مسوولان سازمان و مردم ولایتمدار جزیره کیش در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.