عرضه کالابرگ الکترونیکی در کیش همزمان با سراسر کشور

محمد جلایر مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز عرضه کالابرگ الکترونیکی در جزیره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد جلایر در این خصوص گفت: عرضه کالابرگ الکترونیکی از دو ماه گذشته در حال پیگیری بوده و پس از اجرای آزمایشی در استان هرمزگان، از امروز سه شنبه 16 اسفند مانند سایر نقاط کشور در جزیره کیش نیز اجرایی شده است.

محمد جلایر افزود: در حال حاضر شعب فروشگاه افق کوروش واقع در پمپ بنزین ازناوه زاده و شهرک پرواز 10قلم کالای اساسی طرح کالابرگ الکترونیکی شامل"شیر، پنیر، ماست، مرغ و تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند شکسته، شکر سفید و برنج"را ارائه می دهند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با فروشگاه دیگر نیز برای ارائه این خدمات مذاکراتی انجام شده است.  

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش قیمت کالاها، هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را حفظ سلامت و امنیت غذایی دریافت کنندگان یارانه برشمرد.

محمد جلایر، تصریح کرد: دریافت کنندگان یارانه با در دست داشتن کارت بانکی سرپرست خانوار می توانند به فروشگاه های یاد شده مراجعه و کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را با قیمت مصوب تیر ماه 1401 تامین کنند.

جلایر در تشریح این موضوع گفت: هر سرپرست خانوار می تواند به اندازه مبلغ یارانه خود خرید کند و خرید بالاتر از مبلغ یارانه به صورت آزاد محاسبه می شود.

وی همچنین یکی از امتیازات عرضه کالا برگ را خرید اعتباری پیش از پایان ماه عنوان کرد و بیان داشت: هر سرپرست خانوار در صورت نیاز می تواند پیش از پایان ماه و تا واریز سهمیه یارانه، اقلام اساسی را به صورت اعتباری تهیه کند که این مبلغ از حساب یارانه هر خانوار کسرخواهد شد.