رکوردشکنی تردد در بنادر مسافری کیش

رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی از فعالیت ٢٤ ساعته بنادر کیش، چارک و آفتاب و رکورد شکنی تردد در روز 5 فروردین 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عزت اله محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات نوروزی جزیره با بیان اینکه پنجم فروردین 1401 ، تردد 190 فروند شناور در بنادر مسافری کیش ثبت شده است گفت: از آغاز سفر‌های دریایی نوروز، تاکنون ٩٤ هزار و ٥٧٠ نفر مسافر و گردشگر از مسیر دریایی به جزیره کیش سفر کرده اند.

وی با اشاره به رکورد شکنی سفرهای دریایی و ارائه خدمات در بنادر كيش افزود: پنجم فروردين ١٤٠١در دو مسیر بندر آفتاب و چارک به جزیره کیش و بالعکس آمار تردد شناورها رقمی بالغ بر هزار و ٧٩٤ خودرو ورودي به جزيره كيش و ٢هزار و ٧٣٦ خودروي خروجي به سمت بنادر چارك و آفتاب به ثبت رسيده كه اين تعداد نسبت به مدت مشابه سال هاي قبل از كرونا ٦٠ درصد افزايش داشته است. 

محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش تصریح کرد: در بخش مسافری نیز تعداد ٨ هزار و ٧١ مسافر ورودي و ١٢هزار و ٣٦٦ مسافر خروجي تردد کرده اند.

بنادر جزیره کیش از ٢٥ اسفند ١٤٠٠ تا ٥ فروردين ١٤٠١؛ پذيراي ٦١ هزار و ٥١٦نفر مسافر ورودي و ٣٣هزار و ٥٤ نفر مسافر خروجي ؛ ١٣هزار و ٣٤٣ خودروي ورودي و ٦هزار و ٥٧٢ خودروي خروجي بوده است.