رضایتمندی مردم، میزان سنجش عملکرد در حوزه خدمات شهری کیش

مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: رضایتمندی مردم نشانه اثربخشی فعالیت های ما درحوزه مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد صادق سرافراز در نخستین دیدار خود با مدیرعامل و مسئولان شرکت عمران، آب وخدمات با بیان اینکه این شرکت درواقع شهرداری جزیره کیش است به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص عملکرد و مسئولیت اصلی شهرداری ها اشاره کرد وگفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب " شهرداری به عنوان سازمانی که سروکارش با مردم است باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از سایر سازمان و نهادها در عملکرد خود تقویت کند. " که این مهم در عملکرد ارکان مختلف سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، به ویژه شرکت عمران، آب وخدمات کیش به خوبی مشهود است .

مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: درمدت حضورم درکیش برگزاری برنامه های مناسبتی که اثرگذاری ونمود خوبی در سطح ملی داشته ، نشان دهنده تلاش ،اخلاص و کار گروهی بخش های فرهنگی ، اجتماعی و اجرایی درمنطقه آزاد کیش برای اجرای مسئولیت های محوله است.

وی از طرف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مدیرعامل،مدیران  وکارکنان شرکت عمران، آب وخدمات کیش به واسطه این اهتمام و عشق درکار تقدیر وتشکر کرده و بر استمرار این روند با عزم راسخ وهمت دوچندان تاکید کرد.

محمد صادق سرافراز با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  مبنی برادامه روند پرشتاب توسعه شهری جزیره کیش اظهار داشت: دو ویژگی جهادی بودن وجوان بودن از جمله شاخصه های مورد اشاره مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب است که هر دو ویژگی در مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش بارز است.

وی ضمن تحسین عملکرد شرکت عمران، آب وخدمات کیش، ابرازامیدواری کرد، این روند در این شرکت که حوزه پرمسئولیت ومهمی در جزیره کیش است با تلاش بیشتر ادامه داشته باشد.

محمد صادق سرافراز همچنین برلزوم برنامه ریزی دقیق برای برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد واظهار داشت : انتخابات یکی از موضوعات مهمی پیش رو است که شرکت عمران، آب وخدمات کیش درکنار معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش باید با ایفای نقش خود درفرایند برگزاری و همکاری مناسب با نهادهای دست اندرکار، زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه به عنوان برگ زرین دیگری درتاریخ فعالیت های ملی کیش  را فراهم کند.

مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش شرکت عمران، آب وخدمات کیش درخدمات دهی شایسته به شهروندان وگردشگران افزود: اثربخشی فعالیت های ما درحوزه های مختلف زمانی ارزش محسوب می شود که رضایت مردمی را درپی داشته باشد و براین اساس محور تمامی برنامه های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم درتمامی حوزه ها به ویژه شرکت عمران، آب وخدمات کیش است .

محمد صادق سرافراز با بیان اینکه جزیره کیش از نخستین مناطق آزاد کشور در زمینه هوشمند سازی و ارائه خدمات بربستر الکترونیک بوده است اظهار داشت: با پیگیری های دکتر آهنگران درتلاش هستیم وقفه ایجاد شده در روند توسعه خدمات الکترونیک طی سالهای گذشته را جبران کرده و خدمات دهی هوشمند را درسازمان منطقه آزاد کیش وشرکت های تابعه جایگزین مراجعات حضوری و بروکراسی های اداری کنیم.

گفتنی است در این نشست ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران ، آبو خدمات کیش ضمن تقدیر از حمایت های دکتر آهنگران، با بیان اینکه مسئولان وکارکنان این شرکت خادمان مردم هستند گزارشی از اقدامات شرکت عمران ، آب و خدمات کیش درسال گذشته و برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه هرچه بیشتر زیرساخت ها وامکانات شهری درسال جاری ارائه کرد.