رادیو جام‌جهانی همچنان در حال پوشش رقابت‌های جام‌جهانی 2022 قطر

استقبال گسترده شنوندگان برنامه رادیویی جام جهانی از جزیره کیش، تعجب مجریان این برنامه رادیویی را به همراه داشته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امیررضاپور یکی از مجریان و گزارشگران این شبکه با بیان این خبر گفت: «رادیو جام‌جهانی» از ابتدای این رقابت‌های جهانی فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت زنده تمام مسابقات جام جهانی فوتبال را  از موج اف ام ردیف ۹۵٫۵ مگا هرتز پخش می‌کند.

رضاپور افزود: استودیوی این رادیو در برنامه جزیره جهانی در جزیره کیش مستقر است و علاوه بر گزارش زنده مسابقات جام جهانی فوتبال، از ساعت 9 و 30دقیقه تا 11 در برنامه‌های خود به تحلیل بازی های روز گذشته و آینده در جام جهانی، کارشناسی و ارائه آخرین اطلاعات و اخبار این رویداد در سراسرکشور و حتی خارج از کشور می‌پردازیم.

گزارشگر برنامه رادیو جام جهانی  با بیان این که یکی از آیتم های دیگر"برنامه جزیره جهانی" معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های سرمایه گذاری جزیره کیش است؛ اظهار داشت: گفت و گو با مسوولان جزیره کیش و ارائه برنامه ها و نقطه نظرات آنان و ارتباط مستقیم آنان با شنوندگان از دیگر برنامه هایی می باشد که به جذابیت های رادیو جام جهانی افزوده است.

وی تاکید کرد: علیرغم این که شبکه های زیاد رادیویی در سراسر کشور مسابقات جام جهانی را  پوشش می دهند اما استقبال از رادیو جام جهانی بویژه برنامه جزیره جهانی بسیار زیاد بوده  و مردم با این شبکه ارتباط خوبی برقرار کردند و این موضوع با همکاری و از طریق رادیو کیش بیشتر نیز شده است.

وی از حال و هوای خود در هنگام گزارش زنده فوتبال جام جهانی گفت و ادامه داد: 25 سال است که مسابقات فوتبال را گزارش می کنم و هم نفسی با پخش زنده که ویژه جام جهانی می باشد خیلی جالب و بسیار هیجان برانگیز است.

گفتنی است در شبکه برنامه جزیره جهانی که از شبکه رادیو جام‌جهانی پخش می شود؛ گویندگان و گزارشگران ورزشی از جمله حافظ کاظم زاده، مهدی نیلاش، اکبر ارمنده و امیر رضا پور حضور دارند.