دومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش به پایان رسید

دومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش با حمایت مدیریت هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد و در مراسمي با حضور مسئولان این مجموعه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جشنواره  در سه بخش نمایش های ساحلی ، کافه‌ای و طرح‌ها و ایده‌ها با حضور گروههای نمایشی از سراسر کشور 26 و 27 بهمن در جزیره کیش برگزار شد.

منتخبین این جشنواره در مراسم اختتامیه این رویداد 28 بهمن ، با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش ، هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش معرفی شدند.

در قسمت نمایشهای ساحلی ، جایزه ویژه هیات داوران و تندیس جشنواره و مبلغ 40 میلیون ریال به عنوان گروه اول به نمایش “تن هایی که مانع دیده شدن دریا میشوند” به طراحی و کارگردانی : سعید ارغوانی و اجراگری: نادیا پشم چی و سعید ارغوانی و محمد خراسانی اهدا شد.

 همچنین به عنوان گروه دوم  لوح تقدیر ، تندیس جشنواره به همراه  مبلغ ۳0 میلون ریال به نمایش مکبث با باز نویسی و هدایت علی حسینی و اجرا گری آنا زارع و علی حسینی تعلق گرفت.

با تصمیم هیات داوان به گروه  نمایش “بیا جلوتر” به کارگردانی و بازیگری:  سجاد باقری و نویسندگی: حسین برفی نژاد نیز در جایگاه سوم، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال اهدا شد.