خلق ارزش با توسعه زیرساخت های پردازشی در هوش مصنوعی

معاون فن اوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فن آوری توسعه زیرساخت های پردازشی را در هوش مصنوعی سبب خلق ارزش عنوان کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ستار هاشمی معاون فن اوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فن آوری عصر چهارشنبه پنجم خرداد در جلسه شورای فن آوری طلاعات و ارتباطات کیش که با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد برلزوم اهمیت هوش مصنوعی و خلق ارزش در دنیایی که انقلاب صنعتی چهارم در حال وقوع است تاکید کرد.

هاشمی با بیان این که جزیره کیش از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برخوردار است و می تواند در حوزه های هوشمند سازی گام هاي موثری بردار د اظهار داشت: با توجه برخي ملاحظات در عرصه ديپلماسي ، تعامل دانشجویان با کشورهای دیگر در زمينه هاي  علمی وپژوهشی با مشکلات فراواني مواجه است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دانشجویان  دانشگاه شیراز در یک دهه گذشته تجربه ارزنده اي از تعامل با کشورهای حاشیه خلیج فارس را تجربه کردند.

معاون فن اوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فن آوری با اشاره به این که برگزاری آموزش آنلاین شرایط را در سطح کشور متحول کرده است گفت: وزارت ارتباطات و فن آوری با ارائه بسته های آموزشی  زیرساخت های خوبی را در  کشور ایجاد کرده است که نويد بخش آینده درخشانی است كه پیش رو خواهیم داشت.